Przetargi.pl
DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego spełniającego wymagania określone w Polskiej normie PN-C 96024:2011P, na następujące obiekty: 1.1. Miłoradzie 46 w ilości - 8.000. •rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Viessmann Vitola Biferral o mocy 50kW nr 7516269; •ilość urządzeń grzewczych: 1; •ilość zbiorników: 2 x 1500 litrów 1.2. Księginice 14 w ilości - 50.000 l •rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Viessmann Simplex PS 034 o mocy 345 kW nr 73240637; •ilość urządzeń grzewczych: 1; •ilość zbiorników: 4 x 3000 litrów. 1.3. Księginice 31 w ilości - 8.000 l •rodzaj i typ urządzenia grzewczego: kocioł grzewczy Atlas D 42 Unit nr 1108L30439; •ilość urządzeń grzewczych: 1; •ilość zbiorników: 2 x 1000 litrów Zamawiany olej opałowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe jak: •wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, •zawartość siarki nie więcej niż 0,10%/m/m, •gęstość w temp. 15 st. C, nie wyższa niż 0,860g/ml, •zawartość wody nie większa niż 200mg/kg, •całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. Dostawy będą się odbywać w ciągu maksymalnie dwóch dni kalendarzowych od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za realizację umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wydania paliw na podstawie dokumentu przewozu wraz z atestem jakości. Wykonawca oświadcza, że paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz są zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw, na każde życzenie Zamawiającego. W przypadku uszkodzeń urządzeń Zamawiającego, spowodowanych złą jakością oleju opałowego (niezgodności z normami) wszelkie koszty oceny technicznej oraz naprawy pokryje Wykonawca. W przypadku wystąpienia z roszczeniami osób trzecich (użytkowników lokali mieszkalnych) za opóźnienie w dostawie paliwa i udzielenia w związku z tym bonifikat przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu udzielonych bonifikat i pokrycia innych roszczeń użytkowników lokali. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa. W przypadku odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca. Za wykonanie przedmiotu umowy, za każdą z dostaw Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości uwzględniającej ilość zakupionego paliwa oraz cen dla klientów indywidualnych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego rabatu. Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę w odniesieniu do ceny jednostkowej brutto będzie stały, niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy cena (po zastosowanym rabacie) znacznie będzie odbiegać od średniej ceny w danym dniu u innych dostawców tj. będzie wyższa o 10% , Zamawiającemu będzie przysługiwało żądanie obniżenia ceny do średniej z danego dnia. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu dostarczenia mniejszej ilości przedmiotu umowy w okresie jej trwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zmienność litrażu tankowanego paliwa w poszczególnych obiektach będących przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy. Termin płatności za wykonanie zamówienia: 30 dni licząc od dnia prawidłowego wystawienia faktur. Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy podany w umowie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia , zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydane do niej wszelkie akty wykonawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Dostawa lekkiego oleju opałowego. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, gdy wykaże posiadanie uprawnień do zajmowania się działalnością gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: •nie podlega wykluczeniu, wg. załącznika nr 3, •spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg. załącznika nr 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa powyżej. Dokumenty wskazane powyżej muszą potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach