Przetargi.pl
Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa

Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Bogusława IV
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 573 35 36, , fax. 91 573 35 36
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Bogusława IV 15
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 573 35 36, , fax. 91 573 35 36
    REGON: 32073773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa, z prawem wykupu. 1. Szczegółowe parametry wymagane dla ładowarki kołowej przegubowej: 1.1. Charakterystyka techniczna ładowarki kołowej nowej lub po odbudowie całkowitej – ogólne informacje: 1.1.1.1. – Rok budowy lub całkowitej odbudowy ładowarki w autoryzowanym serwisie producenta nie wcześniej niż 2019. 1.1.1.1.1 Ciężar roboczy – od 18,5 do 21 ton 1.1.1.1.2 Długość całkowita – powyżej 7,5 m 1.1.1.1.3 Szerokość całkowita – powyżej 2,7 m 1.1.1.1.4 Wysokość całkowita – od 3 do 3,5m 1.1.1.1.5 Prześwit pod pojazdem – powyżej 0,4 m 1.1.1.1.6 Wysokość podnoszenia łyżki do sworznia obrotu łyżki - min 4,20 m 1.1.1.1.7 Maszyna z przebiegiem 0 Mth lub niewielkim wynikającym z magazynowania lub technologii odbudowy. 2. Układ napędowy i jezdny 2.1. Oś przednia sztywna, 2.2. Oś tylna wahliwa do 250 2.3. Opony uwzględniające prace na składowisku odpadów wykonane w klasie L5 2.4. Hydrostatyczna w pełni automatyczna przekładnia układu napędowego 2.5. Przekładnia na osi tylnej, przełożenie napędu na przednią oś mechaniczne 2.6. Przegubowy system skrętu 2.7. Pompa hydrauliczna o podwyższonej wydajności 260 l/min, ciśnienie robocze 280 bar. 2.8. Pompa główna zębata o zmiennej wydajności 2.9. Napęd niezależny na wszystkie 4 koła 2.10 Nie więcej niż 4 biegi do przodu i 4 do tyłu 2.11 Układ sterowania osprzętu przez joystick - zapewniający płynne sterowanie maszyną 2.12 Hydrauliczny hamulec postojowy 3. Konstrukcja 3.1. Łyżka o pojemności nasypowej min. 5,0 m³ max. 6,0 m3 3.2. Konstrukcja ramy całkowicie zamknięta, wszystkie komponenty napędowe oraz podzespoły lokowane w dolnej części maszyny powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem oraz działaniem substancji agresywnych 3.3. Samo poziomująca łyżka 4. Silnik 4.1. Fabrycznie nowy, bez przebiegu (lub z przebiegiem wynikającym z technologii produkcji silnika, odbudowy całkowitej maszyny i logistyki z tym związanej), 4.2. Wysokoprężny, 6-cio cylindrowy 4.3. Chłodzony cieczą 4.4. Moc nominalna od 165 do 185 kW. 4.5. Ładowarka po odbudowie, spełanijąca normę emisji nie niższą niż STAGE IIIa/ Tier 3 4.6. Akumulator - min 200 Ah 4.7. Alternator - min. 110 A 4.8. Wyprowadzenie spalin powyżej na wys. dachu kabiny 5. Kabina operatora 5.1. Kabina ogrzewana wentylowana z klimatyzacją z systemem filtrów (m.in. z aktywnym węglem) 5.2. Kabina zgodna z ISO: ROPS / FOPS (FOBS), 5.3. Fotel z amortyzacją pneumatyczną 5.4. Wytłumiona, z zawieszeniem odpornym na drgania 5.5. Wycieraczki szyb przód i tył 6. Niezbędne wyposażenie 6.1. Boczne lusterka 6.2. Wskaźnik poziomu paliwa 6.3. Liczniki godzin pacy 6.4. Lampa ostrzegawcza (Kogut LED) 6.5. Oświetlenie główne robocze i drogowe plus światła cofania. 6.6. Lusterka wewnętrzne i zewnętrzne 6.7. Klakson 6.8. Sygnalizacja ostrzegawcza jazdy wstecz (alarm cofania) 6.9. Gaśnica przeciwpożarowa G4 6.10. Deklaracja zgodności CE, katalog części zamiennych i instrukcja obsługi. 7. Inne wymagania 7.1 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie całkowitej w autoryzowanym serwisie producenta. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy odpowiedniego dokument potwierdzającego fakt dokonania odbudowy całkowitej maszyny przez autoryzowany serwis producenta przedmiotowej ładowarki. 7.2 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie, opis odbudowy całkowitej maszyny, w którym będą wskazane użyte do odbudowy: 7.2.1 podzespoły fabrycznie nowe. 7.2.2 podzespoły po regeneracji – odbudowie np. łyżka wysypu, 7.2.3 podzespoły poddane jedynie odświeżeniu, konserwacji itp. poprzez odświeżenie warstwy wierzchniej np. przez polakierowanie. 7.3 Oferowana ładowarka nie może być prototypem, 7.4 Zbiornik paliwa o pojemności min. 260 l 7.5 Zamykany na kluczyk wlew paliwa i oleju hydraulicznego 7.6 Radio 8. Gwarancja 8.1 Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi – min. 12 miesiące/1000 mth w zależności co nastąpi szybciej od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 8.2 Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej ładowarki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca. 8.3 Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 72 godzin od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia. 9. Przeglądy okresowe Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.) przewidzianymi do wymiany w karcie gwarancyjnej dla danego przeglądu w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne należy przewidzieć w miejscu użytkowania ładowarki tj. na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112). W przypadku konieczności transportu ładowarki w celu przeprowadzenia przeglądów okresowych i naprawy – wszystkie koszty i odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Ładowarka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112) (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). 11. Ładowarka powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji a także kartę katalogową z danymi technicznym i parametrami ładowarkami. 12. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty i homologacje, certyfikat CE, katalog części zamiennych. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące ładowarki sporządzone w języku polskim wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 14. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 14.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: 14.1.1. Czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 % łącznej ceny netto + VAT płatny w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 14.1.2. 60 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 60 miesięcy. 14.1.3. wartość resztowa (wykup - 61 rata): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty ostatniej 60-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie 14 dni od daty płatności ostatniej raty leasingowej. Dopuszcza się e-fakturę po podpisaniu oświadczenia przez Zamawiającego oraz podaniu przez Wykonawcę adresu e-mail, z którego Zamawiający otrzymywać będzie e-faktury. 14.1.4. rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC i NNW, w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości ładowarki netto, w 2 - im roku – 90 % wartości ładowarki netto, w 3 – im roku – 80 %, wartości ładowarki netto, w 4 –tym roku – 60 %, w 5 – tym roku – 40 % wartości ładowarki netto. 14.1.5. oferta bez dodatkowych produktów finansowych. 14.2. Zamawiający wymaga aby w okresie trwania umowy leasingu przedmiot zamówienia był objęty ubezpieczeniem w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk do wysokości odtworzeniowej przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. 14.3. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu ładowarki wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 14.4. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie będzie rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Termin płatności rat leasingowych nie krótszy niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 14.5. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do uwzględnienia nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 14.6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową. 14.7. Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 61 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości resztowej (wykup).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach