Przetargi.pl
Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim. 1.1 Dostawę kompletnego pojazdu do siedziby Zamawiającego przy ul Bogusława IV w Stargardzie Szczecińskim, wszystkie koszty związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia (koszty transportu itp.) ponosi Wykonawca. 1.2 Zapewnienie w dniu dostawy odpowiedniej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce tj. w szczególności: - świadectwo homologacji na pojazd (ważne w dniu dostawy), - zaświadczenie o badaniu technicznym pojazdu stwierdzającym (pojazd odpowiada dodatkowym warunkom przewidzianym dla pojazdów które mogą odpisywać podatek VAT od kosztów paliwa), 1.3 Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi samochodu w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii. 1.4 Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (wszystkie koszty związane z gwarancją i przeglądami serwisowymi- np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy, pokrywa Wykonawca). 1.5. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi pojazdu, dokonane przed odbiorem protokolarnym przedmiotu zamówienia. 1.6. Opis przedmiotu zamówienia: Ciągnik: - długość do 3700 mm, szerokość do 1750 mm, wysokość do 2500 mm, - Moc 50-60 KM zapłon samoczynny, chłodzony cieczą - skrzynia biegów mechaniczna z rewersem - blokada mechanizmu różnicowego - udźwig podnośnika w osi końcówek minimum 1200 kg - pojemność zbiornika paliwa minimum 60 litrów - liczba cylindrów: 4 - przedni TUZ plus WOM - przedni napęd - kabina klimatyzowana - kolor zielony, pomarańczowy Pług śnieżny: (montowany do ciągnika) - szerokość robocza 2100 mm - trójpunktowy układ zawieszenia kat. I - sterowanie hydrauliczne z kabiny - listwy zgarniające gumowe, wychylne - waga do 280 kg - możliwość łamania pługa w połowie - spychanie na dwie strony lub na jedną Posypywarka jednoosiowa do piasku i soli: (montowana do ciągnika) - dopuszczalna masa całkowita 3500 kg - pojemność ładunkowa 2 m3 - ściany z blachy - zawieszenie sztywne - obciążenie zaczepu ciągnika do 500 kg Zamiatarka przyczepiana do ciągnika: -z przeznaczeniem do zamiatania i odmiatania na bok liści, śmieci, śniegu z dróg parkowych, parkingów - innych utwardzonych powierzchni - kosz na odpadki - śmieci - demontowany - możliwość zraszania - przystosowana do przedniego lub tylnego TUZu kat. I lub kat. II - napęd szczotki: hydrauliczny 2. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 2.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 procent wartości pojazdu netto + VAT, płatny w ciągu 14 dni od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) 36 - miesięcznych rat leasingowych płatnych każdorazowo do 25-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, c) wartość resztowa (wykup): 1 procent wartości pojazdu netto + VAT płatny w ciągu 30 dni od daty ostatniej 36-raty leasingowej; d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1-szym roku, - 100 procent wartości pojazdu netto, w 2-im roku - 80 procent wartości pojazdu netto, w 3 -im roku - 60 procent wartości pojazdu netto). e) oferta bez dodatkowych produktów finansowych 2.2 Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. 2.3. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 2.4. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. 3. Warunki i wymagania techniczne dotyczące zamówienia. 3.1. Dostarczony pojazdy powinien być fabrycznie nowy. 3.2 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres co najmniej 36 m-cy 3.3 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca dostawy, lub firma wskazana przez niego. 3.4 Okresowe przeglądy serwisowe i gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy na koszt Wykonawcy dostawy przez cały okres gwarancji tj. min 36 - m-cy. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenia dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. 3.5 Przeszkolenie obsługi pojazdów najpóźniej w dniu dostawy. 3.6 Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami, w szczególności DTR wraz z katalogiem części zamiennych, 3.7. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwaniu skutków awarii. 3.8. Przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego (0) przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi, a także świadectwo na koszt Wykonawcy przez cały okres trwania gwarancji jakości na dostarczony pojazd usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi lub DTR. 3.9. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca. 3.10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3.11. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu i osprzętu. 3.12. Wszystkie zapisy SIWZ TS-I-10-2010 z dnia 10.03.2010 r. dot. warunków i wymagań z § 3 ust. 1 pkt. , 1.2., 1.3., 1.4.,1.5. oraz ust. 3 pkt. od 3.2 do 3.9. muszą znaleźć się w umowie przedkładanej Leasingobiorcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach