Przetargi.pl
Dostawa leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki

Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Kościelna 6/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7178253
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza
    ul. Kościelna 6/8 6/8
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7178253
    REGON: 47030675200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki, w rozumieniu Ustawy o poadtku dochodowym od osób prawnych i ustawy o podatku od osób fizycznych. Waluta umowy:PLN. Okres leasingu: 35 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe sezonowe: od grudnia do kwietnia w wysokości 50% raty leasingowej przypadającej na pozostałe miesiace tj. od maja do listopada. Opłata wstępna w wysokości 0% wartości przedmiotu zamówienia. Prowizja (opłata manipulacyjna) w wysokości 0% przedmiotu zamówienia. Raty leasingowe: miesięczne wyliczone w oparciu o zmienny WIBOR 1M. Do przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 3 listopada 2009 r.. Raty leasingowe płatne zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załacznik do umowy leasingu. Pierwsza rata leasingu w wysokości 28% wartości netto koparko-ładowarki powiększona o 22% VAT, płatna przez Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 30 dni po podpisaniu pozytywnego protokołu odbioru koparko-ładowarki. Preferowany termin spłaty rat leasingowych 25 danego miesiąca. Wartość resztowa (wykup) w wysokości 1% wartości netto koparko-ładowarki powiększona o 22% VAT. Umowa leasingu ma zakładać zobowiązanie do wykupu.Płatność wartości resztowej (wykupu) w terminie 30 dni od wymagalności ostatniej raty leasingowej. Nie przewiduje się wystąpienia innych opłat, z wyłączeniem opłat wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może ubiegac się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Pzp. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia na podstawie wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożónych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, stosując system oceny spełnia lub nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp ( w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca) -wg załącznika nr 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów:aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach