Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ławek i koszy na śmieci - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ławek i koszy ulicznych oraz koszy stylizowanych na śmieci. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w załączniku Nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Ilości podane w załącznikach są ilościami maksymalnymi. Ilości te mogą ulec zmniejszeniu. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 4. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na zakupione ławki i kosze, liczonej od dnia odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali w ostatnich trzech latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dostaw w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości: dla części I - dostawy ławek ( w okresie trzech ostatnich lat) na co najmniej 20.000,00 zł. brutto , dla części II i III - dostawy koszy (w okresie trzech ostatnich lat) na co najmniej 50.000,00 zł brutto dla każdej części. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 2). 4) Przedstawią foldery, katalogi, zdjęcia lub rysunki ławek, koszy ulicznych oraz koszy stylizowanych oferowanych przez Wykonawcę. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Zał. Nr 1) 2. Wykaz materiałów i formularz cenowy: - Część I - Ławki (Zał. Nr 1a) - Część II - Kosze uliczne (Zał. Nr 1b) - Część III - Kosze stylizowane (Zał. Nr 1c) 3. Wykaz wykonanych dostaw ( Zał. Nr 2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 3 ). 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( Załącznik nr 4). 7. Zdjęcia lub rysunki z opisem parametrów technicznych oferowanych koszy i ławek wraz z wzornikiem kolorów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA 13 SZT. ŁAWEK PRZYSTANKOWYCH TYPU UNIWERSALNEGO
Dodano: 2013-10-24 - DOSTAWA ŁAWEK PRZYSTANKOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZAD.1 - DOSTAWA 12 SZT. ŁAWEK PRZYSTANKOWYCH TYPU UNIWERSALNEGO ZAD.2 - DOSTAWA 28 SZT. ŁAWEK PRZYSTANKOWYCH TYPU STAROMIEJSKIEGO
Dodano: 2013-10-03 - Dostawa ławek i koszy
Dodano: 2012-05-15 - Dostawa ławek, parkingów rowerowych, koszy ulicznych
Dodano: 2009-07-20