Przetargi.pl
Dostawa ławek

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Dostawa ławek metalowo-drewnianych1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 45 sztuk ławek z oparciem typu metalowo-drewnianego. 2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę bez uwag.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:– Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr A do SWZ,– Wzór umowy - zał. nr 5 do SWZ.Część 2 – Dostawa ławek betonowo – drewnianych nr 11. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk ławek z oparciem typu betonowo - drewnianego do wkopania.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę, bez uwag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:– Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr A do SWZ,– Wzór umowy - zał. nr 5 do SWZ.Część 3 – Dostawa ławek stalowo – drewnianych z podłokietnikami1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. ławek z oparciem typu stalowo-drewniana z podłokietnikami. 2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę, bez uwag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:– Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr A do SWZ,– Wzór umowy - zał. nr 5 do SWZ.Część 4 – Dostawa ławek betonowo – drewnianych nr 21. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. ławek z oparciem typu betonowo – drewniana do posadowienia lub zakotwienia, w tym 67 szt. ławek typu betonowo – drewniane i 33 szt. typu betonowo-drewniane przystosowane dopotrzeb osób starszych i niepełnosprawnych (z oparciem).2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę, bez uwag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:– Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr A do SWZ,– Wzór umowy - zał. nr 5 do SWZ.Część 5 - zestawu piknikowego (stół + 2 ławki bez podłokietników)1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech zestawów piknikowych. Każdy zestaw powinien obejmować: stół i dwie ławki z oparciem stalowo – drewniane bez podłokietników.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę, bez uwag. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:– Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr A do SWZ,– Wzór umowy - zał. nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113600-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach