Przetargi.pl
Dostawa latarek oraz części zamiennych do latarek na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego

Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-740 Białystok, ul. Antoniukowska 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 37 605 , fax. 85 65 37 805
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku w likwidacji
    ul. Antoniukowska 11 11
    15-740 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 65 37 605, fax. 85 65 37 805
    REGON: 20040408500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zpg.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa latarek oraz części zamiennych do latarek na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1 - dostawa 86 szt. latarek z ładowarką sieciową z miejscem dostawy określonym w Załączniku Nr 5 do SIWZ; Zadanie Nr 2 - dostawa 40 szt. latarek z ładowarką sieciową oraz osprzętem w postaci czerwonej nasadki sygnalizacyjnej na źródło światła oraz uchwytu na pas z miejscem dostawy określonym w Załączniku Nr 5 do SIWZ; Zadanie Nr 3 - dostawa oryginalnych części zamiennych do latarek STREAMLIGHT SL 20XP LED i STREAMLIGHT SL 20XP w ilości i miejscem dostawy określonym w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Dostarczane asortymenty muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2012, kompletne, oryginalne, sprawne technicznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315213203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania będące przedmiotem niniejszego zamówienia lub w przypadku składania ofert częściowych: Zadanie Nr 1: 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych), Zadanie Nr 2: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych), Zadanie Nr 3: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku w likwidacji Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 17 1010 1049 0046 4613 9120 0000, z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę latarek - Zadanie Nr . 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku w likwidacji w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną