Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa latarek akumulatorowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa latarek akumulatorowych wg. ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, o następujących parametrach minimalnych: CPV 31.52.13.20-3 latarki źródło światła: - halogen zasilanie: - akumulatorowe tzw. zasięg skuteczny: - powyżej 400 metrów rodzaj ładowania: - 230V AC i 12 V DC natężenie (jasność) światła: - min 40000 kandeli czas świecenia: - min. 2,5 h na akumulatorze (bez konieczności jego ładowania) obudowa: wykonana z lotniczego aluminium z możliwością umieszczenia w tylnej zakrętce zapasowej żarówki odporna na wstrząsy i warunki atmosferyczne takich jak wilgoć, deszcz wyposażona w możliwość regulowania skupienia wiązki światła obrotem głowicy Wymagane wyposażenie dodatkowe: akumulator niklowo-kadmowy 2.6Ah, 6V ładowarka sieciowa 230V kabel z wtyczką do gniazdka zapalniczki 12V obejma do ładowania dwie płytki mocujące żarówka halogenowa 11 W instrukcja obsługi w języku polskim karta gwarancyjna wraz z warunkami gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, sporządzonego w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wskazać producenta i model oferowanego asortymentu. Ilości przedmiotowego asortymentu przedstawione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu asortymentowo - cenowym. Ilości wskazane w Formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment był fabrycznie nowy i posiadał indywidualne numery ewidencyjne - fabryczne. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 24 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta. Poszczególne dostawy będą realizowane w terminie do 21 dni roboczych od daty przesłania zamówienia do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do magazynu Sekcji Uzbrojenia i Techniki Specjalnej Wydziału GMT KWP w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21-25. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę ofert, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji zamówienia, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji zgody Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315213203
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną