Przetargi.pl
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Zandka Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 777 800 , fax. 322 777 802
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. 3 Maja 16
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 322 777 800, fax. 322 777 802
    REGON: 34534810000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Zandka Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka Częśc 1 dostawa laptopoów - 9 szt wraz z torbami i myszkami oraz oprogramowaniem Część 2 Dostawa sprzętu biurowego tj, 2 szt urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, drukarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: A. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; B. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty dla części 1 i 2 Pełnomocnictwo Oświadczenie w sprawie RODO 12. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a. Jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. Jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d. Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument należy złożyć w oryginale. 13.Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawiają w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. z sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (DZ. U. 2016 poz. 1126 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach