Przetargi.pl
Dostawa laptopów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 632 758 669
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 632 758 669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. laptopów z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy. Miejsce dostawy — Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki nr 3 oraz nr 4 do niniejszej SIWZ. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wymaganym przez Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie dopuszcza się zaoferowania komputera refurbished, wyklucza się zaoferowanie produktów używanych lub składanych z używanych części. Zamawiający wymaga — w odniesieniu do produktów oferowanych aby: - posiadały deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga by sprzęt objęty był 3 letnią gwarancją. Zamawiający wymaga by sprzęt był objęty 3 letnim okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wyrażenia zgody przez wykonawcę na pobranie z dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. w tym specyfikację techniczną - opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia (wg zał. 3) wraz z wymaganymi załącznikami (oświadczeniami) - dokumenty te stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ. c) oryginał pełnomocnictwa dla lidera (jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach