Przetargi.pl
Dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640516 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640516, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.2. Zamówienie podstawowe obejmuje swoim zakresem zakup 25 szt. Laptopów.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu laptopów w ilościach przekraczających ilości wskazane jako zamówienie podstawowe, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. o maksymalnie dodatkowo 4 szt.Zastosowanie prawa opcji dla niniejszego zamówienia będzie pozwalało Zamawiającemu na zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości zamawianego asortymentu. Maksymalna wartość zamówienia opcjonalnego nie przekroczy czterokrotności ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie.Realizacja zamówienia opcjonalnego będzie stanowiła uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek, zatem jeśli w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy, Zamawiający nie skorzysta z możliwości uruchomienia zamówienia opcjonalnego lub zrealizuje je w mniejszym zakresie niż określony powyżej, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.Uruchomienie zamówienia opcjonalnego będzie możliwe wyłącznie w sytuacji powstania takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i będzie uzależnione od jego możliwości finansowych (w szczególności poprzez otrzymanie nowych środków finansowych lub przez uzyskanie oszczędności przy korzystnym dla Zamawiającego rozstrzygnięciu postępowania dla przedmiotowego zamówienia publicznego, gdy na realizację zamówienia opcjonalnego będzie mogła zostać przekazana kwota wynikająca z różnicy pomiędzy kwotą brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwotą brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.5. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:1) dostarczony sprzęt, akcesoria, wszystkie podzespoły i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność, 3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.6. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.8. Warunki i termin gwarancji określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 9. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach