Przetargi.pl
Dostawa laptopów i mebli szkolnych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Zwycięstwa 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 612 53 18 , fax. 48 612 53 18
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach
    ul. Zwycięstwa 6a 6a
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 612 53 18, fax. 48 612 53 18
    REGON: 14080255000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów i mebli szkolnych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące dostawy, stanowiące dwie odrębne części, których szczegółowy opis stanowi załącznik odpowiednio: Część I laptopy - szt. 6 opis zamówienia przekątna ekranu LCD - 15.6 cali, nominalna rozdzielność LCD : 1366 x 768 pikseli, procesor : parametry nie gorsze niż Intel Pentium B 950 (2,1 GHz, 2MB) lub równoważny, ilość rdzeni : 2 szt., wielkość pamięci RAM 4 GB, typ zastosowanej pamięci RAM DDR3 (1333 MHz), pamięć Ram rozszerzona do 8 GB, rodzaj dysku twardego magnetyczny ( tradycyjny), pojemność dysku twardego 500 GB, napęd optyczny DVD+/-RW DL, karta graficzna zintegrowana lub autonomiczna, wyjścia karty graficznej wyjście HDMI, wyjście D-Sub, litowo jonowy, karta dźwiękowa stereo, wejście mikrofonu, czytnik kart pamięci SD, komunikacja WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Bluetooth, interfejsy 2x USB, 1xUSB 3.0, pełna klawiatura wraz z padem numerycznym dodatkowe, wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki, kamera 0.3 Mpix, zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium, lokalizacja dla rynku Polska - okres gwarancji - 2 lata Część II meble szkolne - opis zamówienia Szafka z półkami szt. 4 Szafka (regał)stojąca z dwoma półkami, bez drzwiczek z cokołem. Wymiary nie mniejsze niż szerokość 80 głębokość 40 wysokość 87 cm. Szafka wykonana z płyty meblowej w kolorze buku (może być inny jasny kolor), Stół szkolny podwójny dla 7-latków szt. 7 Stelaż w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym, blat w kolorze buku (może być inny jasny kolor). Wymiary blatu 130 x 50 cm. cztery stoły rozmiar Nr 2 i trzy stoły rozmiar nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem, Krzesło dla 7-latków szt. 14- Stelaż krzesła wykonany z profilu 20 x 20 mm w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym , a siedzisko i oparcie ze sklejki płaskiej o grubości 6 mm w kolorze buku (może być inny jasny kolor) . 8 krzeseł rozmiar Nr 2 i 6 krzeseł rozmiar Nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach