Przetargi.pl
Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
    REGON: 9235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminachojnice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: Dostawa laptopów w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt. Część I: Dostawa laptopów dla szkół – 42 szt. Dostawa 42 laptopów dla szkół o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.I Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu’’ w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Część II: Dostawa laptopów dla szkół – 43 szt. Dostawa 43 laptopów o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZII Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być:  fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia,  należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich,  oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta,  kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz asortymentowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. b) Formularz cenowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. c) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do oferty jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach