Przetargi.pl
Dostawa lamp i montaż 28 sztuk kompletnych lamp solarnych oraz montaż urządzeń fotowoltaicznych z punktami świetlnymi w ramach zadania „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Włocławek i dostawa lamp solarnych do oświetlenia placu zabaw w kolonii Dębice.”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip. gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lamp i montaż 28 sztuk kompletnych lamp solarnych oraz montaż urządzeń fotowoltaicznych z punktami świetlnymi w ramach zadania „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Włocławek i dostawa lamp solarnych do oświetlenia placu zabaw w kolonii Dębice.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy nabycia, dostawy oraz montażu 28 sztuk kompletnych lamp solarnych, z których każda musi spełnić parametry minimalne określone poniżej: 1) lampa uliczna LED o mocy: 30W DC 24V, skuteczność świetlna LED: 130-140 lm/W, żywotność: > 50,000 Godzin, współczynnik mocy: >0.98, stopień ochrony: IP65, strumień świetlny LED: > 3000 lm, ochrona przeciwporażeniowa: Klasa I, wilgotność pracy: 10% ~ 90%, temperatura pracy: -30℃ ~50℃; 2) panel fotowoltaiczny o mocy 2 x 120W 17V wysokiej wydajności polikrystaliczny moduł PV, klasy-A, 25 lat gwarancji producenta na moc: 5 lat - 95%, 10 lat - 90%, 25 lat - 80%; 3) kontroler: 24V 10A, światło jak i czas świecenia poprzez inteligentne sterowanie PWM, wyświetlacz LCD, stopień ochrony IP 66, wodoodporny, wbudowany czujnik zmierzchu, automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia; 4) akumulator (bateria) pojemność 2 x 100Ah 12V – typu żelowego do instalacji słonecznych, posiadająca pełny głęboko cykl; 5) komora akumulatorowa wykonana z materiału PVC, montowana pod ziemią, wodoodporna, rozpraszająca ciepło, antywłamaniowa, w zestawie z rurą PCV na kable. Komora musi być tak skonstruowana, aby umożliwiała konserwację i eksploatację akumulatorów; 6) słup wysokość: 5m, stal Q235A, grubość ścianki min. 4 mm – ocynkowany ogniowo, pomalowany natryskowo, kolor z palety barw RAL 7040, wyposażony w uchwyt na lampę i panel słoneczny, słup o profilu stożkowym, zwężającym się ku górze; 7) czas pracy: 10 -14 godzin/dzień (10h- 14h pełnej mocy oświetlenia), czas autonomii akumulatora dla 4 ciągłych pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni; 8) fundament: prefabrykowany, systemowy, zalecany przez producenta lamp, gwarantujący stabilność zmontowanej lampy, komplet nakrętek. 3.1.2. Podane parametry techniczne podane w pkt 3.1.1. SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 3.2. Zestaw każdej lampy powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na jej prawidłowe zamontowanie oraz użytkowanie. W dwóch lampach należy zamontować sterownik liczący wyprodukowaną i zużytą energię. 3.3. Montaż i instalację lamp zapewnia Wykonawca w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, prefabrykowane fundamenty muszą być wbudowane w grunt w sposób zapewniający statykę lampy z uwzględnieniem właściwej strefy wiatrowej dla gminy Włocławek dodatkowo należy przewidzieć ewentualne wykonanie dodatkowej stabilizacji. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odbioru po zmierzchu przy zapalonych lampach. 3.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Włocławek. Wszystkie elementy muszą być odpowiednio zapakowane w sposób wykluczający uszkodzenie. 3.6. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje dokumentację powykonawczą tj. rysunki z naniesionymi miejscami montażu lamp potwierdzone przez kierownika robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł-. 9.1. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804oraz z 2015 r. poz. 987 i 1240) 9.2.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018. 9.2.2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.2.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 9.2.3. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy -wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną