Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 43 12 312
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26 26
01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 43 12 312 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ładunków i staplerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ładunków i staplerów: Pakiet Nr 1 - Endostapler uniwersalny jednorazowy, Pakiet Nr 2 - Ładunek do endostaplera uniwersalnego, Pakiet Nr 3 - Zestaw dwóch ładunków do staplera z 3 staplerami meatlowymi, Pakiet Nr 4 - Ładunek rotikularny do endostaplera uniwersalnego, Pakiet Nr 5 - Ładunek naczyniowy rotikularny do endostaplera uniwersalnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1 i 4, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na dostawę materiałów medycznych określonych w 18 pakietach.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa materiałów operacyjnych, w tym, materiałów szewnych, staplerów, protez naczyniowych, materiałów hemostatycznych, striperów, klipsów, znaczników oraz siatek przepuklinowych - sprawa nr EP/42/2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów szewnych - sprawa nr EP/33/2016
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa nici do Pracowni Elektrofizjologii
Dodano: 2016-05-16 - Dostawę materiałów Szewnych dla potrzeb Ośrodka Elektroterapii Serca - NUMER SPRAWY EP/25/2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa szwów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-02-26 - Dostawy sukcesywne: nici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych, nr sprawy ZP/02/2016
Dodano: 2016-01-12 - dostawa klipsów naczyniowych i klipsownic laparoskopowych oraz igieł Verresa- Sprawa nr 24/15.
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa materiałów operacyjnych, w tym, materiałów szewnych, staplerów, protez naczyniowych, materiałów hemostatycznych, striperów, klipsów, znaczników oraz siatek przepuklinowych
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2015-03-12