Przetargi.pl
„Dostawa ładowarki teleskopowej ze zmiennym wysięgiem wraz z transportem do ZUO Promnik”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, Promnik, ul. Św. Tekli
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 461 244, , fax. 413 460 373
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku
    Promnik, ul. Św. Tekli 62
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 461 244, , fax. 413 460 373
    REGON: 29243397100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa ładowarki teleskopowej ze zmiennym wysięgiem wraz z transportem do ZUO Promnik”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ładowarki teleskopowej ze zmiennym wysięgiem wraz z transportem do ZUO Promnik. Opis przedmiotu zamówienia: I. Wymagania techniczne: 1) Ładowarka teleskopowa ze zmiennym wysięgiem, 2) Rok produkcji: 2020, 3) Fabrycznie nowa, 4) Homologacja: ładowarka teleskopowa, 5) Minimalny udźwig: 5000 kg, 6) Minimalna wysokość załadunku: 8 m, 7) Minimalny udźwig na maksymalnym wysięgu: 2000 kg, 8) Moc znamionowa, minimum: 100 kW, 9) Masa całkowita ładowarki: maksimum: 16000 kg, 10) Masa robocza ładowarki: minimum: 9000 kg, 11) Promień zawracania: maksimum 5 m, II. Warunki dostawy: 1. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2020 2. Dostawa loco Promnik (26-067), ul. Św. Tekli 62, 3. Wymagane szkolenie operatorów w obsłudze w dniu dostawy potwierdzone protokolarnie. III. Warunki dodatkowe: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny – czas reakcji – przyjazdu do siedziby Zamawiającego - do 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia usterki / awarii, przeglądu serwisowego, 2) Usunięcie usterki / awarii w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym: maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki / awarii przez Zamawiającego, 3) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostępny w godzinach 6:00 – 20:00 w dni robocze, 4) Gwarancja na maszynę minimum 4000 mtg lub 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego – co nastąpi pierwsze, 5) Podczas odbioru maszyny przez Zamawiającego zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę szkolenie minimum 2 operatorów wskazanych przez Zamawiającego - z zakresu prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji maszyny, 6) Załączona dokumentacja techniczno-ruchowa – 2 egzemplarze wydrukowane w języku polskim, 1 egzemplarz na płycie CD, 7) Załączony katalog części zamiennych – minimum 1 egzemplarz wydrukowany oraz 1 egzemplarz na płycie CD, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach