Przetargi.pl
Dostawa ładowarki teleskopowej

Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
    ul. Stefana Bryły 6 6
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
    REGON: 01613749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ładowarki teleskopowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ładowarki teleskopowej 1. Ładowarka teleskopowa o maksymalnej wysokości podnoszenia do poziomu wideł co najmniej 6,50 m 2. Maksymalny ciężar ładunku podnoszonego na widłach co najmniej 3500 kg 3. Maksymalny ciężar ładunku podnoszonego na widłach na maksymalnej wysokości co najmniej 2500 kg 4. Zasięg na maksymalnej wysokości liczony od krawędzi opon co najmniej 1 m 5. Silnik wysokoprężny z turbosprężarką co najmniej 90 kW 6. Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności co najmniej 150 l na min 7. Hamulec główny tarczowy działający na obie osie 8. Opony o rozmiarze 24 cale 9. Przeniesienie napędu mechaniczne - zmiennik momentu 10. Skrzynia biegów - ręczna czterobiegowa z przyciskiem sprzęgła umieszczonym na dźwigni zmiany biegów 11. Wielofunkcyjna dźwignia elektroniczna ze sterowaniem wszystkimi funkcjami wysięgnika teleskopowego 12. Wysokość maszyny do najwyższego punktu kabiny nie więcej niż 2300 mm 13. Długość maszyny bez osprzętu poniżej 4800 mm 14. Maksymalny promień skrętu liczony po zewnętrznej krawędzi opon nie więcej niż 4 m 15. Konstrukcja tyłu maszyny zapewniająca, że największym promieniem skrętu jest promień liczony po zewnętrznej krawędzi tylnych kół 16. Trzy tryby skrętu kół - skrętne przednie koła, skrętne wszystkie koła, układ jazdy bokiem tzw. układ kraba, wskaźnik ustawienia kół w pozycji na wprost w kabinie 17. Wskaźnik przeciążenia maszyny z sygnalizacją świetlną i dźwiękową z możliwością wyłączenia sygnalizacji dźwiękowej 18. Wyposażenie standardowe: prawe i lewe lusterko wsteczne, światło i sygnał dźwiękowy cofania, pomarańczowe migające światło ostrzegawcze, 2 światła robocze z przodu i 2 z tyłu kabiny. 19. Maszyna musi spełniać warunki dopuszczenia do poruszania się po drogach publicznych 20. Klimatyzacja 21. Funkcja odwrotnego ciągu wentylatora chłodnicy 22. Łyżka ładowarkowa o pojemności 4 m3 z wymienną listwą skrawającą do załadunku odpadów 23. Łyżka ładowarkowa o pojemności 2 m3 z wymienną listwą skrawającą do załadunku soli 24. Instrukcja obsługi w języku polskim, deklaracja zgodności z CE 25. Oferujący powinien posiadać autoryzację producenta na wykonywanie czynności serwisowych - oświadczenie 26. Punkt serwisowy w promieniu 20 km od siedziby zamawiającego 27. Ładowarka fabrycznie nowa Gwarancja mechaniczna na maszynę co najmniej 12 miesięcy lub 2000 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (według załączonego druku) - zał. nr 1 b) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - zał. nr 2 /zał. Dostawcy/ c) oświadczenie - upoważnienie do występowania w imieniu Dostawcy - zał. nr 3 /zał. Dostawcy/ UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 4 /zał. Dostawcy/ e) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 f) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: g) - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 6 /zał. Dostawcy/ h) - zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 7 /zał. Dostawcy/ i) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 8 /zał. Dostawcy/ j) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 9 /zał. Dostawcy/ k) informacja banku, w którym Dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 10 /zał. Dostawcy/ l) wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu 3 lat. - zał. nr 11 /zał. Dostawcy/ m) referencje poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy sprzętu wykonane zostały z należytą starannością - zał. nr 12 /zał. Dostawcy/ n) parafowany projekt umowy - zał. nr 13 o) opis ładowarki zawierający dane techniczne (prospekt, specyfikacja) - zał. nr 14 Dostawcy p) autoryzacja producenta na wykonywanie czynności serwisowych (oświadczenie) - zał. nr 15 Dostawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach