Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
- Data zamieszczenia: 2014-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
ul. Doświadczalna 4 4
20-290 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
REGON: 00032638000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa pipet jednokanałowych. Część 2: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody). Część 3: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, mikrokońcówki do pipet). Część 4: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, końcówki do pipet). Część 5: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki w paskach i akcesoria laboratoryjne). Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne). Część 7: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki ze szkła ciemnego). Część 8: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tryskawki, sączki, statywy). Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2I do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.1 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 1.2 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta. 1.4 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania. 1.6 Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktów w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach Nr 2B - 2I do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego. 1.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego (nie dotyczy części 1). 1.8 Na dostarczony w zakresie części 1 przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum: 24 miesięcy. 1.9 Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.10 W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1.8 Wykonawca: przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie umowy, we własnym zakresie, podejmie naprawę przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 1.12 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 1.13 W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 1.14 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 1.15 Postanowienia pkt. 1.8 - 1.14 nie dotyczą części 2 - 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych specjalistycznych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych na podstawie umowy katalogowej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części
Dodano: 2015-06-19 - Dostawy sprzętu medyczno - laboratoryjnego dla Działu Krwiolecznictwa (znak sprawy 36/13)
Dodano: 2013-04-03 - Dostawy sprzętu medyczno - laboratoryjnego dla Działu Krwiolecznictwa (znak sprawy 14/13)
Dodano: 2013-03-05 - dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2012-01-11 - Dostawa materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2011-11-04 - Dostawa materiałów laboratoryjnych - EO/EZ-2732/16/11
Dodano: 2011-03-29 - Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów i odczynników dla Działu Krwiolecznictwa (znak sprawy 03/11)
Dodano: 2011-01-05 - jednorazowa dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2010-11-09