Przetargi.pl
Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa pipet jednokanałowych. Część 2: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody). Część 3: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, mikrokońcówki do pipet). Część 4: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, końcówki do pipet). Część 5: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki w paskach i akcesoria laboratoryjne). Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne). Część 7: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki ze szkła ciemnego). Część 8: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tryskawki, sączki, statywy). Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2I do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.1 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 1.2 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta. 1.4 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania. 1.6 Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktów w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach Nr 2B - 2I do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego. 1.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego (nie dotyczy części 1). 1.8 Na dostarczony w zakresie części 1 przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum: 24 miesięcy. 1.9 Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.10 W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1.8 Wykonawca: przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie umowy, we własnym zakresie, podejmie naprawę przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 1.12 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 1.13 W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 1.14 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 1.15 Postanowienia pkt. 1.8 - 1.14 nie dotyczą części 2 - 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach