3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej
ul. Bohaterów Walk nad Bzurą -
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laboratoryjnego wyposażenia warsztatowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz jednostek wojskowych lotnictwa Sił Zbrojnych RP fabrycznie nowego, pochodzącego z produkcji 2020 roku, wyposażenia warsztatowego w asortymencie i ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza dostawę wyrobów wyprodukowanych w latach wcześniejszych, w przypadku wyrobów nieposiadających ograniczeń w resursie kalendarzowym. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia według uznania Wykonawcy – w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: - dla części zamówienia 1, 2, 3 i 6 nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru wyrobu przez przedstawiciela Odbiorcy; - dla części zamówienia 4 i 5 nie mniej niż 12 miesięcy od dnia odbioru wyrobu przez przedstawiciela Odbiorcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Wskazane przez Zamawiającego w SIWZ numery katalogowe i oznaczenia wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia wskazują wyłącznie na ich wymagany standard funkcjonalno-użytkowy i jakościowy. Ewentualne nazwy własne określone w opisach części zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego w zakresie poszczególnych części zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wyroby równoważne w stosunku do wyrobów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym, tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych. 8. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. 9. Wykonawca oferujący wyroby równoważne zobowiązany jest wskazać w rubryce 6 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w poszczególnych częściach zamówienia, w zakresie których oferuje wyroby równoważne, ich nazwy, typy i numery katalogowe. 10. Oferowane wyroby winny spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12. Udzielenie zamówienia nie wiąże się z udostępnieniem Wykonawcy informacji niejawnych. 13. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. 14. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień – kod CPV: 38000000-5, 38300000-8, 38310000-1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część zamówienia 1: 3.660,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) Część zamówienia 2: 255,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) Część zamówienia 3: 255,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) Część zamówienia 4: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Część zamówienia 5: 35,00 zł (słownie: trzydzieści pięć złotych 00/100) Część zamówienia 6: 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów cząstkowych dla części zamówienia, na które składa ofertę. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 30.10.2020 r. o godz. 12:00. 5. Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w terminie składania ofert znajduje się odpowiednio na rachunku bankowym lub w Kasie Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platformie zakupowej) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku składania oferty za pośrednictwem platformy zakupowej powyższe oświadczenie Wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku składania oferty w postaci papierowej powyższe oświadczenie Wykonawca składa w oryginale w siedzibie Zamawiającego, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa systemu do automatycznego zakręcania i odkręcania oraz skanowania probówek
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa chłodziarki z osuszaczem dla potrzeb działań związanych poszukiwaniem związków aktywnych biologicznie
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, wskaźników i odczynników na potrzeby projektu pn. „Opracowanie opatrunku wchłanialnego (...)"
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla Instytuty Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2023-04-18 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-04-11 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-03-01