Przetargi.pl
Dostawa kurtek oraz bluz softshell dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
    REGON: 1527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kurtek oraz bluz softshell dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek oraz bluz softshell dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy w latach 2018-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa następujące zadania: Zadanie nr 1: Dostawa kurtek uniwersalnych damskich i męskich, Zadanie nr 2: Dostawa bluz softshell. Zamawiający przewiduje następujące ilości dostaw w latach 2018 - 2020: Zadanie nr 1 - kurtek uniwersalnych damskich i męskich w ilościach: w 2018 r. – 420 szt., w 2019 r. - 50 szt., w 2020 r. – 430 szt., Zadanie nr 2 - bluz softshell w ilościach: w 2018 r. – 420 szt., w 2019 r. – 50 szt., w 2020 r. - 430 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2.1 do nr 2.2 do SIWZ. W celu oceny ofert w zadaniu nr 1 i 2 w kryterium oceny ofert - jakość produktu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą próbek dla każdego z oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 szt., pod rygorem odrzucenia oferty. Wykaz wymaganych próbek: a) dla Zadania nr 1: kurtka uniwersalna męska w rozmiarze XL, b) dla Zadania nr 2: bluza softshell w rozmiarze XL. Emblematy w przedstawionych wzorach (próbkach) odzieży nie muszą być tożsame z emblematem Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie nr 1 – 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych), Zadanie nr 2 – 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) – wymogiem jest, aby przed upływem terminu składania ofert, wadium było na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wniesione w formach określonych w pkt 2 ppkt.: 2), 3), 4), 5) należy włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp: Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnianie warunków określonych w ROZDZIALE VI SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w ROZDZIALE VII SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Formularz cenowy dla zadania, w zakresie którego oferta jest składana, zgodnie z załącznikiem odpowiednio 3.1 lub 3.2 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 4. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w Rozdziale VI pkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach