Gmina Kożuchów ogłasza przetarg
- Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
- Data zamieszczenia: 2013-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
ul. Rynek 1A 1A
67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
REGON: 97077032700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa książek i publikacji dla szkół podstawowych w ramach projektu pn.: Razem raźniej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek i publikacji na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Razem raźniej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą książek i publikacji 3. CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 22110000-4 - drukowane książki 22113000-5 - książki biblioteczne 22114100-3 - słowniki 4. Rodzaj oraz ilości książek i publikacji wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć książki i publikacje w pogrupowanych pakietach dla każdej szkoły oddzielnie według załącznika nr 1 tj. do: Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie, ul. Chopina 11, 67-120 Kożuchów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kożuchowie, ul. 22 Lipca 12, 67-120 Kożuchów Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym 28, 67-120 Kożuchów 5. Wszystkie dostarczone publikacje muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone w odrębnych przepisach, posiadać odpowiednie oznakowania i certyfikaty. Wykonawca na potwierdzenie powyższego zobowiązany jest do dostarczenia wraz z produktami aktualnych atestów lub certyfikatów. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 7. Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów projektu oraz efektów edukacyjnych. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), z zastrzeżeniem pkt. 8. - charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 10. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Podana w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ liczba stron lub format dla poszczególnych publikacji jest liczbą i formatem orientacyjnym. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól
Dodano: 2015-06-11 - Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
Dodano: 2015-05-07 - Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
Dodano: 2015-04-15 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu: Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej w Gminie Bogdaniec.
Dodano: 2015-03-27 - Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Dodano: 2015-03-21 - Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Dodano: 2015-03-20 - Wyposażenia w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Niegosławice
Dodano: 2014-07-17 - Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w gminie Brzeźnica - dostawa wyposażenia
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w związku z realizacją projektu Widzę i Rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-05-20 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Świdnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Dodano: 2014-03-06