Przetargi.pl
dostawa książek bibliotecznych z zakresu ekonomii i prawa wg listy załączonych tytułów

Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 60-819 Poznań, ul. Bolesława Prusa 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6640850, 6640856 , fax. 061 6627366
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury
    ul. Bolesława Prusa 3 3
    60-819 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6640850, 6640856, fax. 061 6627366
    REGON: 63966534800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa książek bibliotecznych z zakresu ekonomii i prawa wg listy załączonych tytułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa książek bibliotecznych z zakresu ekonomii i prawa wg listy załączonych tytułów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia (druk ZP-17)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 2), 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (Załącznik nr 2), 4) wypełniona specyfikacja techniczna (załącznik nr 3), 5) parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4), 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (walor aktualności mają tylko takie zaświadczenia bądź odpisy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert przez właściwy urząd lub sąd opatrzone adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą), 7) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej; jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis; jeśli dołączone pełnomocnictwo będzie w formie kopii, wymagane jest aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba, bądź osoby wymienione w umowie spółki, lub w odpowiednim rejestrze,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kompleksowość oferty (ilość oferowanych pozycji nie mniejsza niż 150 z 200)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach