Przetargi.pl
Dostawa kserokopiarki cyfrowej dla Urzędu Gminy Zabierzów.

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kserokopiarki cyfrowej dla Urzędu Gminy Zabierzów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Dostawa kserokopiarki cyfrowej dla Urzędu Gminy w Zabierzowie, jej ustawienie i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w obsłudze tegoż urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawcy muszą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości co najmniej 50.000 zł dla każdej z nich. UWAGA : Wykonawca może powierzać dostawę podwykonawcom, za działanie których bierze pełną odpowiedzialność. W treści oferty należy ten fakt uwzględnić - na zasadach określonych w SIWZ. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest uprzednie uiszczenie przez niego należności podwykonawców. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje dostawę w sposób wadliwy lub niezgodny z założeniami i przepisami. - W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. - Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. - Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA(zał. nr 1) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełne brzmienie firmy przedsiębiorcy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych uprawnieniach oraz o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (art. 22 i art. 24 Ustawy) - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o jakich mowa w ust. 2 pkt 2.1) - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na załączniku nr 3 (Doświadczenie zawodowe). Należy podać miejsce wykonywania robót, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt 7 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 9. W załączniku nr 4 Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. Ponadto do oferty należy dołączyć: 10. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy załączony do SIWZ. UWAGA: 1) Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu o niewłaściwej treści lub w niewłaściwej formie - spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach