Przetargi.pl
Dostawa krzeseł stacjonarnych na nogach i krzeseł obrotowych.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa krzeseł stacjonarnych na nogach i krzeseł obrotowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Krzesło stacjonarne na nogach - 250 sztuk. Krzesło stacjonarne, tapicerowane na ramie metalowej. Rama siedziska i oparcia wykonane z owalnego profilu 30x15. Wspornik ramy krzesła wykonany z owalnego profilu rury 18x1,5. Siedzisko wykonane ze sklejki z drzew liściastych (6 warstwy). Siedzisko jest tapicerowane pianką tapicerską o gęstości 25 kg/m3 oraz tkaniną z włókna syntetycznego. Oparcie zaś jest tapicerowane pianką tapicerską o gęstości 21 kg/m3 oraz tkaniną z włókna syntetycznego. Tapicerka typu podstawowego CU 24 lub równoważny o ścieralności minimum 40 000 cykli Martindalea. Stelaż krzesła ISO malowany proszkowo na kolor czarny w/g. palety RAL 9005. Krzesło powinno być kompletne, rozpakowane z opakowania zabezpieczającego przed uszkodzeniem. 2) Krzesło obrotowe - 80 sztuk. Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPT. Szkielet siedziska wykonany jest z profilowanej sklejki o grubości 8,5mm, natomiast szkielet oparcia z tworzywa sztucznego. Siedzisko pokryte jest pianką tapicerską o gęstości 25kg/m2, oparcie zaś pianką tapicerską o gęstości 21kg/m2. Całość jest profilowana (ergonomiczna) i tapicerowana przy użyciu materiałów o dobrych właściwościach użytkowych. Tapicerka typu podstawowego CU 24 lub równoważny o ścieralności minimum 40 000 cykli Martindalea. Siedzisko i oparcie posiada osłony maskujące wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach