Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-227 Białystok, ul. Podleśna 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7416507 , fax. 085 7416507
- Data zamieszczenia: 2014-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku
ul. Podleśna 2 2
15-227 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7416507, fax. 085 7416507 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzykbial.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł orkiestrowych, stołków do pianin, ław fortepianowych i pulpitów do nut do wyposażenia budynku B Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia: 1.Stołków do pianin - szt. 22 2.Ław fortepianowych - szt. 2 3.Ław fortepianowych podwójnych - szt.2 4.Pulpitów do nut - szt.100 5.Krzeseł orkiestrowych różnych - 70 szt. wyposażenie objęte niniejszym zamówieniem powinno być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2014, nie używane i nie będące przedmiotem ekspozycji. Wymagany okres gwarancji nie mniejszy niż 36 miesięcy. Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Uwaga: 1.Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku w terminie składania ofert po 1 reprezentatywnym egzemplarzu wyposażenia objętego niniejszym postepowaniem w celu dokonania oceny jakościowej. 2.Koszty transportu do i z siedziby Zamawiającego pokrywa oferent. 3.Dostarczone wyposażenie do oceny musi być jednoznacznie oznaczone nazwą Oferenta. 4.Nie dostarczenie wyposażenia do oceny w wyznaczonym terminie składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium. a.Zamawiający ustala wadium w wysokości - 2.500,00zł b.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: -w pieniądzu; -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior?czości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). c.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim oddział w Białymstoku nr rachunku 29 1010 1049 0014 0113 9120 0000, na którym będzie ono przechowywane. d.Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed terminem składania ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. e.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału, a jego potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Białymstoku w Zespole Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego, ul.Podleśna 2 pok. nr D-109 w godzinach od 8:00 do 15:00. f.Zasady zwrotu wadium Wykonawcy oraz utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena jakościowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzykbial.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli medycznych i niemedycznych oraz wyposażenia, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-87/15.
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa mebli medycznych i niemedycznych oraz wyposażenia, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-76/15.
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa krzeseł do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce
Dodano: 2010-11-19