Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
- Data zamieszczenia: 2012-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
ul. Reymonta 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł obrotowych wraz z montażem dla Oddziału ZUS w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych w ilości 280 szt. Charakterystyka krzeseł obrotowych - wymagania dotyczące konstrukcji krzesła: Oparcie krzesła: - z tworzywa sztucznego wykładane specjalnie modelowaną pianką, tapicerowane; - odpowiednio wyprofilowane z wyraźnym podparciem na część lędźwiową; - tylna część oparcia wykonana z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym; - regulacja i blokowanie wysokości oparcia w kilku położeniach; Siedzisko: - ze sklejki wykładanej modelowaną pianką; - regulacja wysokości siedziska za pomocą amortyzatora gazowego; - odpowiednio wyprofilowane do odcinka udowego kończyn dolnych ; - osłona amortyzatora wykonana z plastiku; - siedzisko z przednią krawędzią wywiniętą ku dołowi; Mechanizm regulacji : - umożliwiający regulację kąta pochylenia oparcia względem siedziska; -mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze; Podstawa krzesła: - pięcioramienna czarna - odlew poliamidowy lub stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego; - wyposażona w samohamowne kółka do powierzchni twardych; Podłokietniki: - z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym; - w kształcie zbliżonym do trójkąta; - bez możliwości regulacji; Krzesła powinny spełniać wymagania odnośnie wymiarów: - wysokość siedziska min - 45cm - głębokość siedziska min - 48 cm - szerokość siedziska min - 45 cm Krzesła powinny być tapicerowane tkaniną : - o składzie 100% włókien syntetycznych; - o ścieralności min. 35 000 cykli - tapicerka o strukturze gładkiej, bez wzoru w kolorze brązowym Atest h 2.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia oraz zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do siedzib Zamawiającego tj.: - do budynku O/ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 140szt. - do budynku O/ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 30szt. - do budynku O/ZUS w Tychach przy ul. Gen.Ch. De Gaulle`a 16 20szt. - do budynku O/ZUS W Pszczynie przy ul. ul. Kopernika 22 50szt. - do budynku O/ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 20 40szt. Dostawa i montaż krzeseł obrotowych do siedzib Zamawiającego może odbywać się w dni robocze w godzinach od 730 do 1400 ; Wykonawca powiadomi zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 3 dniowym; 3.Gwarancja jakości: Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące; Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się dokonywać na własny koszt napraw lub wymieniać na nowe- wolne od wad krzesła obrotowe, które ulegną uszkodzeniu na skutek niewłaściwej budowy lub niewłaściwego wykonawstwa w terminie wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KRZESEŁ DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mebli wraz z montażem
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA MEBLI DO STREFY PUBLICZNEJ W NOWEJ SIEDZIBIE NOSPR
Dodano: 2014-06-25 - DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ DO NOWEJ SIEDZIBY NOSPR
Dodano: 2014-05-21 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa mebli biurowych - DZP.381.178.2013.DW
Dodano: 2014-01-20 - Dostawa krzeseł na potrzeby Wydziału Pedagogicznego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2013-12-20 - DOSTAWA KRZESEŁ NA POTRZEBY WYDZIAŁU PEDAGOGICZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2013-10-21 - DOSTAWA MEBLI DLA DOMU STUDENCKIEGO SKRZAT AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-03-02