Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
ul. Seminaryjska 12 12
25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
REGON: 29072786900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł, mebli biurowych oraz szaf metalowych. Nr postępowania: 015/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa krzeseł, krzeseł obrotowych, foteli, ław, mebli biurowych pracowniczych, biurek oraz szaf metalowych klasy A, klasy B i regałów magazynowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium n ie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dla zadania nr 1 należy dołączyć opis parametrów technicznych i atesty wytrzymałościowe dla oferowanych przez Wykonawcę krzeseł, foteli i ław. 4. Dla zadania nr 3 - należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy A, B dla oferowanych przez Wykonawcę szaf klasy A,B. 3.2. Certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność z wymaganiami klasy B dla oferowanych przez Wykonawcę zamków kluczowych klasy A,B szyfrowo-mechanicznych. 3.3. Dokumentacja techniczna ruchowa dla oferowanych przez Wykonawcę szaf klasy A,B. 4. W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób innego podmiotu zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępniania tych potencjałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do siedzenia do KPP w Skarżysku Kamienna. nr postępowania: 069/PN/2015
Dodano: 2015-07-31 - ZAKUP MEBLI
Dodano: 2014-05-14 - Dostawa mebli do siedzenia, mebli biurowych kuchennych, mebli metalowych, szaf metalowych (Nr postępowania: 124/PN/2013)
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz szaf metalowych. Nr postępowania: 112/PN/2013
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz szaf metalowych. Nr postępowania: 111/PN/2013
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz szaf i regałów metalowych. Nr postępowania:102/PN/2013
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa mebli biurowych, metalowych oraz krzeseł. Numer postępowania: 32/PN/2013
Dodano: 2013-04-02 - Dostawa mebli biurowych mebli metalowych, krzeseł;postępowanie nr 108/pn/2012
Dodano: 2012-11-06 - Dostawa mebli biurowych mebli metalowych, krzeseł. Nr postępowania: 99/PN/2012
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa mebli do siedzenia dla KWP/KPP; postępowanie nr 99/pn/2011
Dodano: 2011-11-29