Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 02-582 Warszawa, Al. Szucha 2/4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4587777 , fax. 022 4587700
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4 2/4
02-582 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4587777, fax. 022 4587700
REGON: 01082809100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł konferencyjnych z pulpitem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 80 krzeseł konferencyjnych z pulpitem (w tym 10 szt. dla osób leworęcznych), stanowiących wyposażenie sal rozpraw KIO w nowej siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych przy ul. Postępu 17 A. Opis krzesła: krzesło konf - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do wniosku (wzór dostępny na stronie www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1). 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do wniosku (wzór dostępny na stronie www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile wniosek składa pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z wnioskiem pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 do 3, powinny być złożone przez każdy podmiot. W przypadku załączenia do wniosku innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego ( np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na sposób oceny wniosku lub oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA, DOSTAWY I MONTAŻU ZABUDOWY MEBLOWEJ NA WYMIAR W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W BUDYNKU MAZOWIECKIEGO BIURA PLANOWANIA REGIONALNEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wyposażenia meblowego na zad. 42 350 Kraków - Pychowice
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w ramach zadania Adaptacja budynku przy ul. Otolińskiej 6 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora.
Dodano: 2016-07-19 - Aranżacja sali na potrzeby wielofunkcyjnej galerii sztuki w budynku Dworca Kolejowego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia meblowego.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr postępowania: 29/WA/PN/2016
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa + montaż mebli hotelowych oraz łóżek hotelowych wraz z akcesoriami do obiektów Centrum Usług Logistycznych, Nr postępowania: 21/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17