Przetargi.pl
Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39111100-4. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych, zwanych w dalszej części SIWZ siedziskami. 3. Siedziska będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Dostawa siedzisk do Wydziału Biologii, 80-308 Gdańsk, ul Wita Stwosza 59 pokój C/139. 5. Siedziska muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia, 2) zostać dostarczone i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) posiadać atest Państwowego Zakładu Higienieny lub równoważny wydany przez akredytowaną państwową jednostkę na terenie Unii Europejskiej w zakresie zdrowia publicznego Wykonawca przestawi na każde wezwanie Zamawiającego. 6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych siedzisk, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych siedzisk, a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie. 7. W przypadkach określonych w pkt 6 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania siedzisk według załącznika nr 7 do SIWZ, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany siedzisk na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli termin dostawy wymienionych siedzisk przekroczy termin, o którym mowa w § 4 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy. 8. Gwarancja zgodnie z ofertą Wykonawcy na podstawie rozdz. XII pkt 1 ppkt. 2). Pozostałe warunki gwarancji i serwisu zgodnie z § 3 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach