Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
- Data zamieszczenia: 2015-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (UM-ZP-262-46/15) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia/meblami) - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (mebli): zawarty jest w załączniku do SIWZ -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. a) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 - Meble 39130000-2 - Meble biurowe 39516100-3 - Meble tapicerowane 39112000-0 - Krzesła Rozwiązania równoważne: 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych odpowiednio w załączniku do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone odpowiednio w załączniku do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 6. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy mebli będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwaranacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15