Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
REGON: 00000157700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł do sal dydaktycznych oraz foteli do pokoi pracowniczych dla WEAIiE oraz foteli obrotowych - biurowych dla DGM .ZP/0507/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa krzeseł do sal dydaktycznych oraz foteli do pokoi pracowniczych dla WEAIiE. Dostawa 3 foteli obrotowych - biurowych dla DGM - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena ofert na podstawie formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wypełniony Formularz Oferty. Dokument gwarancyjny Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa krzeseł i foteli Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa szaf wykonanych na wymiar oraz regałów dla WIMiR- KC-zp.272-225/16
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa mebli dla Biblioteki Głównej AGH
Dodano: 2016-05-25 - dostawa regałów-34 szt. i stołu warsztatowego-1 szt. wraz z montażem KC-zp.272-193/16
Dodano: 2016-05-04 - dostawa i montaż mebli dla WGGiOŚ - KC-zp.272-160/16
Dodano: 2016-04-15 - dostawa i montaż mebli dla WFiIS - KC-zp.272-177/16
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla WGiG oraz WH - nr sprawy KC-zp.272-144/16
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa krzeseł obrotowych na kółkach - 18 szt-KC-zp.272-74/16
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa i montaż mebli do klubu studenta w pawilonie A-0. KC-zp.272-75/16.
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centrum Zaawansowanych Technologii Miasta Przyszłości AGH w budynku Centrum Energetyki
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-02-18