Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 255 320 , fax. 525 255 319
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 255 320, fax. 525 255 319
REGON: 91362152000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych (krzesło obrotowe szt. 66, fotel obrotowy szt. 8, krzesło miękkie szt. 140, krzesło twarde szt. 18). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz miejsce dostarczenia towaru został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ będzie mowa o „towarze” należy przez to rozumieć cały asortyment wymieniony w załączniku nr 1 i 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZPiFP-67-23 Dostawa krzeseł biurowych
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa krzeseł oraz szafek BHP
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa krzeseł oraz szafek BHP
Dodano: 2022-12-30 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2019-02-11 - Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: część 1 – sprzęt multimedialny (projektor, ekran), cześć 2 - meble (stoły, krzesła)
Dodano: 2018-07-02 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2018-02-01 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa krzeseł.
Dodano: 2017-06-05 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2017-04-07