Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6419200 , fax. 074 6419202
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
ul. Zamkowa 4 4
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6419200, fax. 074 6419202
REGON: 89104116700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł audytoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż do podłoża we wskazanych przez Zamawiającego salach fabrycznie nowych krzeseł audytoryjnych w ilości 264 sztuk oraz 48 paneli przednich zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do montażu krzeseł w trzech salach wykładowych znajdujących się w budynku przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu. Zamawiający w załączniku nr 10 przedstawia rzuty sal wykładowych z zakładanym rozmieszczeniem krzeseł. Wymiary sal i podwyższeń występujące na rzutach mogą odbiegać od wymiarów rzeczywistych. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania pomiarów sal celem prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub podania parametrów technicznych wskazujących na konkretny produkt dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia wskazanych przez Zamawiającego wymagań estetycznych i użytkowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia kartę gwarancyjną w języku polskim. Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia, polegających na usuwaniu wad ujawnionych w czasie trwania gwarancji. Świadczenie usług gwarancyjnych nastąpi z uwzględnieniem następujących postanowień: termin gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona przegląd gwarancyjny nie rzadziej niż co 12 miesięcy w okresie trwania gwarancji, Wykonawca przystąpi do napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego, Wykonawca usunie wady w ramach gwarancji w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od dnia przystąpienia do naprawy, koszty świadczenia usług gwarancyjnych ponosi Wykonawca . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 3500 zł. Wadium można wnosić w jednej z form określonych w części 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł audytoryjnych Vision z montażem
Dodano: 2016-04-06 - dostawa wraz z montażem dla Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego fabrycznie nowych, nieużywanych uchylnych siedzisk audytoryjnych do sali 418A i 218A w budynku A zlokalizowanym przy ul. Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-22 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mebli dla Działu Zarządzania Projektami Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa krzeseł audytoryjnych Vision z montażem
Dodano: 2015-04-03 - W10/ZP/08/14
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa krzeseł audytoryjnych
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa krzeseł audytoryjnych
Dodano: 2014-03-06 - W10/ZP/01/14
Dodano: 2014-01-24 - W10/ZP/16/13
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN we Wrocławiu.
Dodano: 2013-09-09