Przetargi.pl
„Dostawa kruszywa z rozładunkiem w koryto drogi leśnej w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubin- przetarg II”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Spółdzielcza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412300, 01,01 , fax. 768 412 301
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin
    ul. Spółdzielcza 18
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412300, 01,01, fax. 768 412 301
    REGON: 93102398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa kruszywa z rozładunkiem w koryto drogi leśnej w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubin- przetarg II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem do ilości : a. kruszywa łamanego granitowego lub bazaltowego – mieszanka 0-63 w ilości 4305 ton, b. kruszywa łamanego granitowego lub bazaltowego – mieszanka 0-31,5 w ilości 200 ton, w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubin, obejmująca: zakup wraz z załadunkiem, transportem samochodami samowyładowczymi i rozładunkiem bezpośrednio w koryto drogi leśnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 14212200-2(14212320-9, 14212330-2) 4) Lokalizacje (adresy leśne), na których jest planowana realizacja dostawy, zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 30.12.2017 roku wg potrzeb zamawiającego. 3.2. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia – dostarczone kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normom: PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. 2) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 3) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu, w godzinach 7:00- 15:00. 4) Ze względu na możliwe ograniczenia tonażowe obowiązujące na drogach publicznych, po których odbywać się będzie transport materiałów koniecznych do utrzymania nawierzchni drogi, obowiązkiem wykonawcy będzie uzgodnienie z zarządcą drogi publicznej zasad poruszania się po tych drogach. 3.3. Wymagania stawiane Wykonawcy. 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, przepisami bhp, p.poż. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Wykonawca wskaże numery telefonów kontaktowych i fax, a także innych danych niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Wykonawca musi zapewnić dzienną ciągłość dostaw na poziomie min 8 aut dziennie (200 ton). 3.4. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. 3.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykonania 50 % ilości dostaw z umowy. 3.7. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 50 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3000 zł słownie złotych: trzech tysięcy 00/100 PLN. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo¬ kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 9.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA o/Lubin nr rachunku 56 2030 0045 1110 0000 0219 4110 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu na zadanie pn. „Dostawa kruszywa z rozładunkiem w koryto drogi leśnej w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubin- przetarg II”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach