Przetargi.pl
Dostawa kruszywa na modernizacje, remont i przebudowę dróg na terenie gminy Sobolew

Gmina Sobolew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-460 Sobolew, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 825 023 , fax. 256 832 736
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
    Rynek 1
    08-460 Sobolew, woj. mazowieckie
    tel. 256 825 023, fax. 256 832 736
    REGON: 71158235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa na modernizacje, remont i przebudowę dróg na terenie gminy Sobolew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa na modernizację, remont i przebudowę dróg na terenie gminy Sobolew. 2. Przedmiot zamówienia obejmuję zakup i transport kruszywa dolomitowego o frakcji 0 – 31,5 mm, koloru szarego, w ilości 1500 ton, do wyznaczonego przez Zamawiającego sołectwa na terenie gminy Sobolew. 3. Do obowiązku wykonującego zamówienie należeć będzie zakup oraz dostawa kruszywa na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo powinno posiadać deklarację zgodności z normą PN- EN 13242 lub równoważne. 5. Dostarczone kruszywo o w/w frakcji musi być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania – musi posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty odpowiadać wszelkim normom i aprobatom technicznym. 6. Cena kruszywa za tonę, podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wagowej i jakościowej dostarczanego kruszywa. 8. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 9. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. W przypadku porozumienia, Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający zażąda wymiany kruszywa na zgodne z SIWZ w wyznaczonym terminie. 10. Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne lub pisemne polecenie Zamawiającego, na wskazaną drogę/miejsce i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. 11. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji objęte jest 700 ton kruszywa dolomitowego o frakcji 0 – 31,5 mm koloru szarego. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi 1500 ton kruszywa dolomitowego a pozostałą ilość 700 ton kruszywa dolomitowego w zależności od wysokości środków finansowych i potrzeb Zamawiającego. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji /w całości lub w części/- w terminie trwania umowy. Skorzystanie z prawa opcji w określonym zakresie, nastąpi na podstawie podpisanego przez Zamawiającego oświadczenia woli. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji wg warunków opisanych w SIWZ i umowie. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. Nr 42, poz. 110 z późn. zm.). 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy: 1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, 2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 3. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Łaskarzewie Oddział Sobolew _ nr rachunku 579217 0001 0010 6470 2000 0050, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w sprawie ZP.271.8.2020– Dostawa kruszywa na modernizację, remont i przebudowę dróg na terenie gminy Sobolew”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada aktualną licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach