Przetargi.pl
Dostawa kruszywa na drogi w gminie Mińsk Mazowiecki

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa na drogi w gminie Mińsk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Rozłożony w czasie, według bieżącego zapotrzebowania zakup, transport we wskazane przez Zamawiającego lokalizacje, w celu utwardzania gruntowych dróg gminnych położonych na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, obejmujący dostawę kruszywa naturalnego łamanego w ilości do 6000 Mg o frakcji od 0 do 31,5 mm oraz do 500Mg o frakcji 8-16 mm. Przedmiotowe kruszywo powinno być zgodne z normą PN-EN 13043. Wymagany kolor materiału: szary. Zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu białym, różowym czy pomarańczowym, posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu. 1) Dostawa przedmiotowych materiałów będzie realizowana sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020r., zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego na teren Gminy Mińsk Mazowiecki (każdorazowo Zamawiający wskaże miejsce dostawy). Dostawa kruszywa następować będzie najpóźniej w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie od daty otrzymania telefonicznego zamówienia złożonego przez Zamawiającego. 2) Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 3) Zamawiający może żądać przy dostawie załączenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj. normie EN 13043. 4) Zamawiający przewiduje prawo opcji do 20% wartości zamówienia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w miejscu trwania dostaw. 6) Podczas prowadzenia dostaw należy przestrzegać wymagań stawianych przez Gminę Mińsk Mazowiecki oraz konieczności prowadzenia dostaw w uzgodnieniu i pod nadzorem ww. zarządcy drogi. 7) Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Wykonawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2. Ponadto oferta musi zawierać: 1). Formularz oferty, 2). Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy), 3). Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 4). Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy), 5). Potwierdzenie wniesienia wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w rozdziale 6 ust. 3 pkt 1 - 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach