Przetargi.pl
Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3.500 ton na potrzeby napraw nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pasłęk

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001 , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, fax. +48552483180
    REGON: 000524447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3.500 ton na potrzeby napraw nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pasłęk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, polegająca na sukcesywnym (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostarczaniu kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3.500 ton na potrzeby napraw nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pasłęk, przy czym ok. 500 ton na drogi gminne na terenie miasta Pasłęka, a 3.000 ton na drogi gminne na terenach wiejskich gminy Pasłęk – średnio 11,7 km od centrum miasta Pasłęka, maksymalnie 17,6 km od centrum miasta Pasłęka. Zapotrzebowanie średnio około 318 ton/miesiąc z zastrzeżeniem możliwości przesunięcia ilości dostarczanego materiału pomiędzy poszczególnymi miesiącami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 7.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Inne dokumenty. Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazująca nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach