Przetargi.pl
Dostawa kruszywa (klińca) sortowanego grubego frakcji 4-31,5 mm do remontu dróg gminnych w roku 2010 w ilości około 1.215 t

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa (klińca) sortowanego grubego frakcji 4-31,5 mm do remontu dróg gminnych w roku 2010 w ilości około 1.215 t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa (klińca) sortowanego grubego frakcji 4-31,5 mm do remontu dróg gminnych w roku 2010 w ilości około 1.215 t do następujących miejscowości Gminy Lubaczów: Antoniki - ok. 64 t, Bałaje - ok. 57 t, Basznia Dolna - ok. 69 t, Basznia Górna - ok. 137 t, Dąbrowa - ok. 90 t, Karolówka - ok. 17 t, Krowica Hołodowska - ok. 130 t, Krowica Lasowa - ok. 49 t, Krowica Sama - ok. 115 t, Lisie Jamy - ok. 92 t, Mokrzyca - ok. 58 t, Opaka - ok. 51 t, Podlesie - ok. 81 t, Piastowo - ok. 32 t, Szczutków - ok. 115 t, Załuże - ok. 58 t Podane wyżej ilości dostaw są wielkościami szacunkowymi i nie są ostateczne, mają jedynie pomóc Wykonawcom w skalkulowaniu ceny za dostawy w celu uzyskania wspólnej podstawy do oceny ofert. Rzeczywiste ilości dostaw mogą się różnić od podanych wyżej (mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), dokładne ilości: ogółem oraz dla poszczególnych miejscowości zostaną określone w trakcie wykonywania dostaw. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do całkowitej rezygnacji z dostaw do niektórych miejscowości. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości zleconych i wykonanych dostaw, potwierdzone wystawionymi dowodami WZ oraz cena jednostkowa za dostawę 1 tony kruszywa, podana w ofercie Wykonawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych dostaw określone zostaną przez pracowników Zamawiającego odpowiedzialne merytorycznie za realizacje przedmiotu zamówienia. Odbiór ilościowo-jakościowy dostaw dokonywany będzie przez w.w osoby i będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę dostawę. Należność za dostawę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od daty złożenia faktury (rachunku). Dopuszcza się wystawienie faktur częściowych, wystawionych po zrealizowaniu co najmniej 400 t dostaw (w sumie Wykonawca wystawić może 3 faktury) Wymagane parametry dostarczanego kruszywa (klińca): - zgodność z normą PN-EN 13242+A1:2008 - Skład ziarnowy: Gc85-15 - Gęstość ziarn: GTc20/17,5 - Wskaźnik płaskości: FL20 - Wskaźnik kształtu: SL40 - Nasiąkliwość: W242 - Zawartość pyłów mineralnych: f2 - Odporność na rozdrabnianie: LA25 - Odporność na ścieranie: MDE41 - Mrozoodporność: F1 - Zawartość zanieczyszczeń organicznych: brak - Siarka całkowita: S1 - Reaktywność alkaliczna: zero
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach