Przetargi.pl
Dostawa kruszywa i płyt na potrzeby dróg lokalnych w Gminie Gorzków

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 838 156 , fax. 846 838 111
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 846 838 156, fax. 846 838 111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa i płyt na potrzeby dróg lokalnych w Gminie Gorzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zakup i dostawa kruszywa. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa: kruszywo łamane dolomitowe frakcji 0/31, 5 mm w ilości – 1050 ton oraz kruszywo łamane dolomitowe frakcji 31,5/63 mm w ilości 73 ton; spełniające wymagania normy: PN-EN 13043. Część II Zakup i dostawa płyt drogowych. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów budowlanych w postaci nowych płyt drogowych betonowych (wykonanych z betonu klasy min. C20/25, (według starszych oznaczeń min. B-25) typu „JOMB” (JUMBO) o wymiarach 1000*750*125 mm w ilości 1 422 szt. oraz dostawę płyt ażurowych typu MEBA wykonanych z betonu klasy min. C20/25, (według starszych oznaczeń min. B-25) o wymiarach 60/40 cm., grubość 10 cm., kolor szary, waga 35-40 kg/szt., łączna ilość 100 szt. Materiał musi spełniać wymagania normy: PN-EN 1339. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały (płyty) na okres 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113800-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 2. Formularz ofertowy 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach