Przetargi.pl
Dostawa kruszywa i piasku w roku 2020

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 wew, 204 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o.
    Ul. Rynek 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54 wew, 204, fax. 41 343 70 51
    REGON: 36264978600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uslugikomunalne.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa i piasku w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa i piasku w celu wykonania remontu i bieżącego utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i załadunek kruszywa oraz zakup, załadunek, transport i rozładunek piasku na miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na terenie Gminy Łagów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie część: Część I. Dostawa kruszywa w ilości 6.870 ton o frakcji: 0 mm ÷ 31,5 mm (mieszanka) – w ilości 2.000 ton, 0 mm ÷ 63 mm (mieszanka) – w ilości 3.000 ton, 4 mm ÷ 31,5 mm (kliniec) - w ilości 500 ton, 31,5 mm ÷ 63 mm (tłuczeń)- w ilości 500 ton, 0 mm ÷ 63 mm (mieszanka pozanormowa- niesort) - w ilości 500 ton, 100 mm-300 mm (kamień łamany) – w ilości 100 ton grys 2-8 mm- 40 ton, grys 12/16 mm - 40 ton, grys 8/16 mm - 40 ton, wysiewka 0/2 -50 ton, wysiewka 0 - 4 -50 ton, wysiewka0/8 –50 ton, 1. Kruszywo musi spełniać wymagania określone w normie. Wymagane kruszywa powinno być zgodne z obowiązującymi normami. Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywa muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z w/w normami, które to dokumenty należy przedłożyć Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. Zamawiający dopuszcza tolerancję w wysokości 0±10% wskazanych ilości kruszywa/piasku. Część dostarczonego kruszywa może być pozanormowa tj. 0 mm ÷ 63 mm ( mieszanka pozanormowa – niesort) Lub/i Część II. Zakup i dostawa piasku w ilości 2.000 ton. Dostarczony piasek musi być zgodny z obowiązującymi normami oraz dopuszczony do powszechnego stosowania w budownictwie. Piasek nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych jak szczątki korzeni, konarów bądź zanieczyszczeń pochodzących z wierzchniej warstwy złoża – humusu. W swym składzie nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, bądź gliniastych, które rozłożone cienką warstwą na jezdni zwiększają niebezpieczeństwo poślizgu pojazdów. Uziarnienie piasku do zwalczania śliskości nie powinno przekraczać 2 mm, jednak niewielkie ilości powyżej 2 mm nie dyskwalifikuje dostaw w trakcie odbioru. Miejsce dostawy piasku objętego zamówieniem każdorazowo zostanie określone przez Zamawiającego. Przy każdorazowej dostawie, przy której Odbiorca ma wątpliwość co do ilości dostarczonego piasku może zażądać przeważenia ładunku. W przypadku rozbieżności między Wykonawcą a Zamawiającym w ocenie przydatności dostarczonego piasku do zwalczania śliskości, Zamawiający może zlecić ocenę laboratoryjną, a koszty badań pokryje Wykonawca. Warunki dodatkowe dotyczące Część I lub/i Części II 2.Podane ilości danej frakcji kruszywa są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównywania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej tzn., że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości zakupów. 3.Termin odbioru dostaw w ciągu 24 godz. od dnia zgłoszenia zapotrzebowania – fax, emailem lub telefonicznie. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup kruszywa i dostawę piasku w roku 2020 w ilości szacunkowej 8.870 ton w tym: a) Zakup i załadunek kruszywa w ilości 6.870 ton, w tym 100% wartości zamówienia odbierze Zamawiający własnym transportem. b) dostawa piasku w ilości 2.000 ton, w tym 100% wartości zamówienia dostarczy dostawca własnym transportem 5.Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów niniejszego postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 6.W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 7. Zamawiający nie określa wymagań związanych z art. 29 ust. 3a oraz art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Siwz. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 8.2.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 8.2.3 Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa (jeśli dotyczy). Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem”. 8.2.4 Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument potwierdzający ustanowienie wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy). Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem”8.2.5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do Siwz. Wymagana forma dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach