Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2020 roku

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przesmyki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2020 roku”. 1. Wymagania w zakresie kruszywa: – kruszywo łamane skalne frakcja 0 - 31,5 mm, gatunek I spełniające normę PN-EN 13242 posiadające wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości lub kamień naturalny kruszony o frakcji 0-31,5 mm. Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem dostaw. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na kruszywo wynosi ok 1 700 ton. Zamawiający posiada określone limity środków finansowych w ramach realizacji zadań funduszu sołeckiego dla poszczególnych sołectw na 2020 rok. Ostateczne ilości dostawy kruszywa zostaną określone po rozstrzygnięciu przetargu i wyborze najkorzystniejszej oferty. Z tytułu ewentualnych zmian ilościowych Wykonawcy nie przysługują dodatkowe roszczenia. 3. Dostawa obejmuje koszty zakupu, transportu i rozładunku, które wykonawca musi wkalkulować w cenę oferty. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości. 4. Dostawa każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa danej miejscowości lub osoby przez niego upoważnionej, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać dowody wydania WZ lub inny dokument potwierdzający masę ładunku sołtysowi. Kopię takiego dokumentu Wykonawca przekaże również Zamawiającemu łącznie z fakturą. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny zgodności dostarczonego materiału z przedmiotem umowy oraz jego ilości poprzez pomiary kontrolne poszczególnych jego partii. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. W przypadku wystąpienia intensywnych opadów deszczu, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa (dotyczy to wilgotności samego kruszywa oraz warunków na drogach gruntowych). 7. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa w szczególności pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. 9. Wykonawca pokryje koszty ważenia 10% losowo wybranych pojazdów. 10. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może w szczególności: odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa na spełniające standardy na koszt Wykonawcy. 11. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu GKIZp.271.17.2020”. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach