Przetargi.pl
Dostawa Kruszywa drogowego w ilości 1410 ton oraz rozmieszczenie go na wskazane leśne drogi gruntowe na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2010 roku

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Hrubieszowska 123
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 082 5603298
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm
    ul. Hrubieszowska 123 123
    22-100 Chełm
    tel. 082 5603298
    REGON: 11001687500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chelm/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Kruszywa drogowego w ilości 1410 ton oraz rozmieszczenie go na wskazane leśne drogi gruntowe na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostawie i niwelacji kruszywa drogowego na bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Chełm w ilości 1410 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142123003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 2000.00 zł ( słownie: cztery tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. oddział Chełm nr 64 1020 1563 0000 5402 0040 4418 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy oryginał dokumentu gwarancyjnego złożyć w siedzibie zamawiającego (kasa). 6. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. . 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ,jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta wybrana jako najkorzystniejsza ,Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu ,Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego ,na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie ,o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ,nie złożył dokumentów lub oświadczeń ,o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw ,chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli Wykonawca ,którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający będzie żądać od wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto. 15. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości ,przed podpisaniem umowy ,niezależnie od formy jego wniesienia. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia. 3) Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób: a) 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. b) 30% nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chelm/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną