Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego o granulacji 0-63 mm w ilości 2.000 ton, 0-16 mm -w ilości 500 ton

Gmina Babiak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457 , fax. 063 2711624
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
    Plac Wolności 5 5
    62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax. 063 2711624
    REGON: 00053302190931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego o granulacji 0-63 mm w ilości 2.000 ton, 0-16 mm -w ilości 500 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa kruszywa drogowego łamanego do gminy Babiak w następujących ilościach i asortymentach: 1.mieszanka kruszyw (rodzaj dowolny) - 0 - 63 mm - 2.000 ton 2.mieszanka kruszyw (melafir, granit, bazalt) - 0 - 16 mm -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2007r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, tzn: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (transport drogowy, budowa dróg kołowych i szynowych) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Posiadają lub mają zapewniony dostęp przez (dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób) sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich 5 lat wykonali minimum dwie dostawy o podobnym charakterze i zakresie jak zamówienie (lub roboty budowlane drogowe) o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków zerojedynkowa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni złożyć w formie określonej w niniejszej SIWZ następujące dokumenty: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: A. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. B. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - (działalność w zakresie transport drogowy, budowa dróg kołowych i szynowych). C. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia jakim dysponuje wykonawca (środki transportu) - załącznik nr 3. D. wykaz minimum dwóch dostaw o podobnym charakterze i zakresie jak zamówienie (lub robót budowlanych drogowych) o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej- załącznik nr 4. E. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5. F. polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo poświadczonej kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOSC Z ORYGINAŁEM i podpisane (wraz z pieczęciami imiennymi oraz pieczęcią firmową) przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach