Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego o frakcji 4 -31,5 mm.

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna 127a 127a
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
    REGON: 43101967800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eurzad.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego o frakcji 4 -31,5 mm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm na wykonanie robót konserwacyjnych na drogach wewnętrznych i gminnych (szerokość dróg od 3,00 m do 9,00 m) będących w utrzymaniu Gminy Konopnica 3. Parametry techniczne: kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-B-11112. 4. Zapotrzebowanie na kruszywo - szacuje się wstępnie na 1 000 ton. Ostateczna ilość kruszywa zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty w zależności od przeznaczonych przez Zamawiającego środków i ceny jednostkowej za 1 tonę. 5. Termin dostaw - od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2009 r, w zależności od potrzeb, na zgłoszenie przez zamawiającego faxem terminu dostawy i ilości nie później niż na 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. 6. Transport w zależności od potrzeb samochodami z wysypem na bok oraz na tył w ilości około 100 ton/ dzień. 7. Dostawa kruszywa w godzinach od 8.00 do 16.00. 8. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek i wszystkie koszty z tym związane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności 2. posiadanie doświadczenia w wykonaniu zamówienia Warunek doświadczenia uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie (wartość pojedynczej umowy) na dostawę kruszywa o wartości min. 40 000 złotych. Uwaga: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 3. Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 Oświadczenia i pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach