Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA TEREN GMINY STARE BABICE

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA TEREN GMINY STARE BABICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego klińca dolomitowego o frakcji 4 – 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 4 – 31,5 mm i 31,5 – 63 mm, samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren Gminy Stare Babice. UWAGA! Dostarczane kruszywo dolomitowe musi być w kolorze szarym! Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa dolomitowego w innym niż wymieniony wyżej kolor. 2. Warunki wykonania umowy: 1) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie zgłaszał mailowo/faksem konieczność wykonania dostaw związanych z dostawą kruszywa drogowego. W zgłoszeniu zostanie określone miejsce, ilość wykonywania dostaw, termin zakończenia oraz ładowność pojazdu ze względu na to, że dostawy będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nieprzystosowanym do dużego tonażu samochodów je dowożących. W przypadku, gdy Wykonawca zignoruje powyższe i dostarczy kruszywo pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, przez co nie będzie mógł dowieźć materiału na wskazaną drogę, działkę gminną, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. Zgłoszenie uważać się będzie za przyjęte w momencie przesłania zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego mailem lub faksem. 2) Wykonawca musi rozpoczynać realizację przedmiotu zamówienia (wykonanie dostawy kruszywa w określonym czasie, miejscu, ilości oraz ładowności) wskazanego przez Zamawiającego w zgłoszeniu, o którym mowa w pkt. 1) w ciągu …….. godz. od momentu zgłoszenia. (Ilość godzin zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy). UWAGA! Zamawiający przez wykonanie dostawy rozumie dojazd pierwszego samochodu na miejsce dostawy w określonym czasie. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zawartą i opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, która swym zakresem obejmować będzie odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wykonywanej działalności, tj. dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi. Polisa musi być zawarta na okres obowiązywania umowy tj. od dnia jej zawarcia do 31 grudnia 2020 r. Wysokość ubezpieczenia nie może być niższa niż 200 000 zł. 4) Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo zobowiązany jest do rozciągnięcia kruszywa po drodze. W przypadku skierowania do Zamawiającego przez operatora równiarki pisemnej informacji o niewłaściwym rozsuwaniu kruszywa w miejscu jego dostawy – wówczas Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 5) Wykonawca w przypadku podpisania umowy z Zamawiającym powinien być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości około 100 – 200ton dziennie w zależności od potrzeb remontowych. 6) Wykonawca w swojej ofercie musi podać średnią stawkę za transport uwzględniającą dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 7) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. 8) Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczających kruszywo danego dnia będzie wynosiła więcej niż godzinę – w takim przypadku Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 9) Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 10) Dostarczane kruszywo drogowe – kliniec dolomitowy o frakcji 4 – 31,5 mm musi odpowiadać normie PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 11) Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł i cegieł ceramicznych ani też bardzo drobnych frakcji poniżej 4 mm i grubszych frakcji niż 63 mm. 12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami SIWZ, w szczególności nieodpowiedni kolor kruszywa dolomitowego, zbyt duża zawartość drobnych frakcji w kruszywie dolomitowym, elementy szklane lub stalowe w kruszywie betonowym i inne wymienione w umowie i SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczenie nowego kruszywa zgodnego z wymaganiami SIWZ i jego wbudowania w remontowany odcinek drogi również na własny koszt w czasie maksymalnie 24 godzin od momentu powiadomienia. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z wymogami SIWZ naliczane będą kary przewidziane w umowie. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający może usunąć wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Koszty usunięcia kruszywa Zamawiający potrąci z faktury Wykonawcy. 13) Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiednich pojazdów, zapewniających dobrą, jakość wykonanych dostaw oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 14) Pojazdy dostarczające kruszywo muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie dostarczania kruszywa. 15) Rozliczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie fakturami częściowymi. Podstawą wystawienia faktur są dokumenty WZ, które muszą być przekazywane Zamawiającemu wraz z każdą dostawą (kierowca samochodu zobowiązany jest każdorazowo przekazać dokument WZ). W dokumencie WZ Wykonawca wskaże datę, miejsce wykonywania dostaw oraz ich ilość z rodzajem dostawy wycenionym w Formularzu cenowym. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia dostaw bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 2) Wszelkie roszczenia: użytkowników dróg, właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, mieszkańców bądź innych osób, które ucierpiały lub naruszono ich dobra w trakcie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, jakie wpłyną do Zamawiającego, będą kierowane do Wykonawcy w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z następnej faktury za wykonane prace. Wykonawca wyraża na to potrącenie zgodę. 3) W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie dostawy kruszywa Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z następnej faktury za wykonane prace. Wykonawca wyraża na to potrącenie zgodę. 4) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku niewywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 5) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za dostawy wykonywane przez podwykonawców. 9) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 10) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych dostaw. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania dostaw w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 11) Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 12) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu wykonywania dostaw e) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.1.2020 pn. Dostawa kruszywa drogowego na teren Gminy Stare Babice”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium w postępowaniu RZP.271.1.2020 pn. Dostawa kruszywa drogowego na teren Gminy Stare Babice” a jego kopia w ofercie. Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie w pok. Nr 18. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Załącznik nr 1 do Oferty – Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe poszczególnych materiałów stanowiących przedmiot dostaw 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach