Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Niedrzwica Duża

Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Kościelna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 50 70 , fax. 81 517 50 70
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 3 3
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 81 517 50 70, fax. 81 517 50 70
    REGON: 06054716300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiebiorstwo Komunalne ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD CPV; 14212200-2 Kruszywo 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, i rozładunek 3 000 ton kruszywa drogowego z przeznaczeniem na remonty dróg będących w zarządzie Gminy Niedrzwica Duża na rok 2012. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kliniec o frakcji 4 - 31 mm - 1 500 ton - tłuczeń kamienny o frakcji 12 - 25 mm - 1 500 ton - Zamawiający zamawia kruszywo łamane z dolomitu stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. - klasa- I, gatunek: 1 - Specyfikacja techniczna - wyrób jest zgodny z postanowieniami norm: PN- EN 13043 lub PN-EN 13242 - rozładunek kruszywa powinien nastąpić w miejsce dokładnie wskazane przez Zamawiającego. Dla każdej frakcji, w ofercie , stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji należy przedstawić cenę za 1 tonę oraz łączna kwotę brutto za całe zamówienie. 3 Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.) mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający będzie żądać jego wymiany na kruszywo spełniające w/w standardy. 4 Dostawa kruszywa obejmuje: zakup kruszywa, załadunek, transport i rozładunek kruszywa z wyładunkiem w zależności od warunków w terenie (na bok lub do tyłu) bezpośrednio w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Niedrzwica Duża. 5 Ilość dostarczonych materiałów może być największa w okresie wiosennym. Dopuszcza się zwiększenie ilości ton w ramach dostaw miesięcznych w przypadkach uzasadnionych potrzebą zamawiającego. 6 W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wiosennych przełomów, intensywnych opadów deszczu) Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 7 Wymagania stawiane Wykonawcy - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego zamówienia. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy - wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej będących w zarządzie Gminy Niedrzwica Duża i dostosowanie tonażu środków transportowych do warunków terenowych i możliwości przejazdu oraz rozładunku przywiezionego materiału. - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - Wykonawca ma obowiązek dołączyć do każdej partii towaru: - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium kwocie 3 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 1.1 pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 07 1240 1503 1111 0010 2951 5988 - PKO SA V ODZIAŁ LUBLIN 3. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona bip Przedsiębiorstwa Komunalnego Nałęcz sp. zo.o. - www.pknalecz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach