Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego łamanego wapiennego

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego łamanego wapiennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszywa drogowego łamanego wapiennego na terenie gminy Działoszyn (dostawa oraz rozładunek do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego należy do Wykonawcy w ramach zaproponowanej ceny ofertowej). Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z rozładunkiem następujących materiałów: 1) Kruszywo łamane wapienne o frakcji 4-30 mm w ilości 5800ton 2) Kruszywo łamane wapienne o frakcji 31-60 mm w ilości 5800ton Wszystkie w/w materiały – kruszywa (materiał czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych) muszą posiadać deklarację zgodności z normami PN-S-06102:1997, nie mogą zawierać domieszek innych materiałów oraz muszą pozostawać wolne od wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Materiał będzie przeznaczony do remontu dróg gminnych gruntowych oraz częściowo utwardzonych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania (dostawy) materiałów równoważnych w stosunku do wyżej opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne od zamawianych. W takim przypadku przed wykonaniem dostawy określonej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia/dostarczenia do akceptacji Zamawiającemu parametrów/próbki materiału który zamierza dostarczyć jako materiał równoważny do wskazanego w SIWZ. Brak (przed wykonaniem danej dostawy) akceptacji ze strony Zamawiającego materiału „równoważnego” może spowodować odmowę przyjęcia dostawy i odesłanie do Wykonawcy bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów oraz skutkować nałożeniem kar wynikających z umowy. 3. Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych materiałów, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo dostawy dla poszczególnych asortymentów. 4. Zamówienie realizowane będzie przy użyciu środku transportu Wykonawcy (za pomocą pojazdów samowyładowczych o ładowności do 30ton) sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego, na podstawie jego zleceń (z dopuszczeniem formy telefonicznej i e-mailowej) z terminem realizacji do 2 dni od przekazania przez Zamawiającego zlecenia. Realizacja dostaw odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500. 5. Ilości przewidywane przedstawione powyżej w ramach każdej pozycji są ilościami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny przez Wykonawcę i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Dostawy objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw i rozładunku, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz wymaganej przez Zamawiającego jakości materiałów. b) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy:  ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz w okresie gwarancji  jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji dostaw, objętych umową.  wszystkie materiały wchodzące w skład niniejszego muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Realizacja zamówienia rozpocznie się z chwilą podpisania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, z przewidywanym zakończeniem do 31 stycznia 2022 roku. - Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane - Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Termin wykonania umowy będzie zachowany wyłącznie w przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w umowie w tym w cząstkowych zleceniach potwierdzonych protokołami odbioru bądź innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówienia. 7. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym dokumentem potwierdzającym wykonanie dostawy (po zrealizowaniu przez Wykonawcę zlecenia). Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 30 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności. Informuję iż na podstawie art. 24aa. ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych w niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą w której najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00. zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.V.271.1.2.2020 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa kruszywa drogowego łamanego wapiennego” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM – Dostawa kruszywa drogowego łamanego wapiennego”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach