Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm, kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm, kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm, kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice. UWAGA Dostarczane kruszywo dolomitowe musi być w kolorze szarym Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa dolomitowego w innym niż wymieniony wyżej kolor. 2.Warunki wykonania dostaw i obowiązki Wykonawcy: 1)Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej przez upoważnionego pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nieprzystosowanym do dużego tonażu samochodów je dowożących, pracownik Zamawiającego może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku, gdy Wykonawca zignoruje powyższe i dostarczy kruszywo pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, przez co nie będzie mógł dowieźć materiału na wskazaną drogę, działkę gminną, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. Harmonogram dostaw będzie przekazywany drogą mailową lub faksem. 2)UWAGA Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zawartą i opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, która swym zakresem obejmować będzie odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wykonywanej działalności, tj. dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi. Polisa musi być zawarta na okres obowiązywania umowy tj. od dnia jej zawarcia do 20 grudnia 2016 r. Wysokość ubezpieczenia będzie równa wartości umowy. 3)Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo zobowiązany jest do rozciągnięcia kruszywa po drodze. W przypadku skierowania do Zamawiającego przez operatora równiarki pisemnej informacji o niewłaściwym rozsuwaniu kruszywa w miejscu jego dostawy - wówczas Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 4)Wykonawca w przypadku podpisania umowy z Zamawiającym powinien być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości około 100 - 200 ton dziennie w zależności od potrzeb remontowych. Harmonogram dostaw przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z zapisem powyżej. 5)Wykonawca w swojej ofercie musi podać średnią stawkę za transport uwzględniającą dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 6)Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. 7)Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczających kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę - w takim przypadku Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 8)Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 9)Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm musi odpowiadać normie PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 10)Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł i cegieł ceramicznych ani też bardzo drobnych frakcji poniżej 4 mm i grubszych frakcji niż 63 mm. 11)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami SIWZ, w szczególności nieodpowiedni kolor kruszywa dolomitowego, zbyt duża zawartość drobnych frakcji w kruszywie dolomitowym, elementy szklane lub stalowe w kruszywie betonowym i inne wymienione w umowie i SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia oraz dostarczenie nowego kruszywa zgodnego z wymaganiami SIWZ i jego wbudowania w remontowany odcinek drogi również na własny koszt. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z wymogami SIWZ naliczane będą kary przewidziane w umowie. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający może usunąć wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Koszty usunięcia kruszywa Zamawiający potrąci z faktury Wykonawcy. 12)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiednich pojazdów, zapewniających dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 13)Pojazdy dostarczające kruszywo muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie dostarczania kruszywa. 14)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 15)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego tj. Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. 16)Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 17)W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane dostawy. 18)W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie dostawy kruszywa Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 19)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 20)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 21)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 22)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 23)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 24)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 3.Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych dostaw. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania dostaw w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 4.Do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający wyznacza inspektora ds. drogownictwa Henryka Zawadzkiego, a w przypadku jego nieobecności kierownika referatu gospodarki komunalnej Marcina Klimka. 5.Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Zabezpieczenia interesów osób trzecich b)Ochrony środowiska c)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu wykonywania dostaw e)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych 7.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z niniejszą SIWZ oraz umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 7 000 zł (siedem tysięcy zł) zgodnie z formą przewidzianą w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowany przez Wykonawcę termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach