Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego

Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 50 70 , fax. 81 517 50 70
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 3
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 81 517 50 70, fax. 81 517 50 70
    REGON: 60547163000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pknalecz.bip.mbnet.pl/komunikaty/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego” są sukcesywne dostawy kruszywa w ilości łącznej do 3 700 Mg (słownie: trzy tysiące siedemset Mg), w tym: 1) dostawy klińca o frakcji 4-31,5 w ilości łącznej do 3 500 Mg (słownie: trzy tysiące pięćset Mg), 2) dostawy tłucznia o frakcji 31,5-63 w ilości łącznej do 200 Mg (słownie: dwieście Mg). 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo zgłaszając zapotrzebowanie na dostawę kruszywa wskaże rodzaj kruszywa, ilość i miejsce dostawy (miejsca dostawy będą znajdować się w obrębie administracyjnym Gminy Niedrzwica Duża). 3. Zamawiający zastrzega możliwość niezamówienia całej ilość przedmiotu dostawy tj. 3 700 Mg kruszywa drogowego. Zamawiający informuje, że minimalna (gwarantowana) ilość kruszywa drogowego, którą odbierze od Wykonawcy wynosi 1 500 Mg (klińca i tłucznia, albo klińca albo tłucznia). W celu zapewnienia uczciwej konkurencji oraz w celu porównywalności ofert Wykonawcy zobowiązani są wycenić dostawę maksymalną tj. 3 700 ton kruszywa drogowego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość wymiany dowolnej ilości klińca na tłuczeń (w granicach do 3 500 ton) i wymiany dowolnej ilości tłucznia na kliniec (w granicach do 200 ton). 5. Ostateczna ilość kruszywa w poszczególnych frakcjach będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego – z zastrzeżeniem odbioru od Wykonawcy gwarantowanych 1 500 Mg kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie powyżej 1 500 Mg kruszywa. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie powyżej 1 500 Mg kruszywa. 6. Zamawiający wymaga zrealizowania zgłoszonego Wykonawcy zapotrzebowania na dostawę kruszywa dolomitowego w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty przekazania Wykonawcy zapotrzebowania. 7. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport, rozładunek i wszystkie koszty z tym związane. 8. Przedmiotem dostawy jest dolomitowe kruszywo łamane stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, klasa - I, gatunek: 1, o frakcjach określonych w ust. 1. 9. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną zostało poddane innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub równoważnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest, do wykonania zamówienia, używać materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone normą. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązującej normie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). 11. Podczas dostawy każdej partii kruszywa Wykonawca zobowiązany jest przekazać przedstawicielowi Zamawiającego aprobatę techniczną (CE), deklarację zgodności z obowiązującą normą, dokument wskazujący kopalnię, z której pochodzi kruszywo. 12. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy nie może mieć wad prawnych, nie może być obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie może być przedmiotem żadnego postępowania ani formą zabezpieczenia. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości i ilości dostarczanego kruszywa, w tym zbadanie poziomu zanieczyszczeń dostarczonego kruszywa. 14. Zamawiający informuje, że dowóz materiału będzie kierowany bezpośrednio na drogi gminne, lub dojazdowe do pól z koniecznością wielokrotnego częściowego rozładunku. 15. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 16. Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na dostawę kruszywa wynosi 115 Mg. 17. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 8687 0009 2001 0007 7783 0001 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę kruszywa drogowego dolomitowego. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego”, nie otwierać przed 19.12.2019 r. godz. 9:15”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o. o., ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża, Biuro Obsługi Klienta, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 19.12.2019 r. do godz. 9:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 19.12.2019 r. do godz. 9:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 3)w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku niezałączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach