Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg gminnych

Urząd Gminy w Osjakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8423391 , fax. 043 8423391
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Osjakowie
    ul. Targowa 26 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 043 8423391, fax. 043 8423391
    REGON: 00054598100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju kruszywa: 1) z żużla hutniczego w ilości 300 ton o frakcji 0-8, 8-16, 2) granitowego w ilości 1.000 ton o frakcji 0/31,5 , 4/16, 10/40. Dostawa kruszywa będzie odbywać się sukcesywnie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2009 roku. Zamawiający na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą telefonicznie będzie składał Wykonawcy zamówienie na określony rodzaj i określoną w tym zamówieniu ilość kruszywa. Zamawiający żąda, aby dostawa kruszyw odbywała się bezpośrednio do wskazanego miejsca na terenie gminy Osjaków. Dostarczone kruszywo z żużla hutniczego i kruszywo dolomitowe o ww frakcji musi posiadać atest-aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie drogowym, zgodnie z PN CN-B-11115, oraz PN-B-11112.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, która jest przedmiotem zamówienia publicznego, 2). posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) posiadanie co najmniej 3 środków transportu z wywrotem, w tym 1 z wywrotem bocznym, o ładowności co najmniej 20 t każdy 4). sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, 5). nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww warunki. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, najpóźniej na dzień ustalony jako termin składania ofert. Z treści uzupełnianych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, że warunek na potwierdzenie spełniania którego zostały złożone, był spełniony już w terminie wyznaczonym na składanie ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIZW), 2) oświadczenie (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) oświadczenie o posiadaniu min. 3 środków transportowych z wywrotem (w tym 1 z wywrotem bocznym), o ładowności co najmniej 20 ton, 5) atest na każdy rodzaj kruszywa, potwierdzający możliwość zastosowania do utwardzania nawierzchni dróg, 6) zaparafowany projekt umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach